K2 Precise wygrywa przetarg Volkswagen Group Polska dla marki Volkswagen Samochody Osobowe
Informacja Prasowa - 30.08.2023
string(105) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/08/IP-K2P_VW-w2-1200x500.png');"
string(79) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2023/08/IP-K2P_VW-w2-1200x500.png"
Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise w zakresie digital customer journey.
Volkswagen Group Polska powierzył agencji K2 Precise (Grupa Fabrity, dawniej Grupa K2) obsługę marki Volkswagen Samochody Osobowe w zakresie digital customer journey.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z naszej decyzji o wyborze K2 Precise jako partnera w przetargu. Ich racjonalne i pragmatyczne podejście do digitalowej ścieżki klienta, oparte na szerokim doświadczeniu pracy z wieloma klientami, dało nam poczucie, że to dobry wybór. Analiza digitalowej ścieżki Klienta, przeprowadzona przez K2 Precise w pełni uwzględniała naszą specyfikę na tle branży motoryzacyjnej. Ich umiejętność identyfikacji pain points, zwłaszcza w kontekście samochodów elektrycznych, dokładnie trafiła w nasze potrzeby. Ponadto, K2 Precise ma szerokie doświadczenie w obszarze e-commerce, co dla Volkswagen Group jest niezwykle istotne w najbliższej przyszłości. Rozumieją, jak znaczący może być ten kanał komunikacji z klientami i jak wykorzystać jego potencjał. Jesteśmy przekonani, że wiedza i umiejętności K2 Precise w tym obszarze przyczynią się do dalszego rozwoju naszej marki i jeszcze lepszej obsługi naszych klientów – skomentował Michał Karpiński, Digital Media Manager marki Volkswagen.
Współpraca K2 Precise z marką Volkswagen dotyczy optymalizacji doświadczeń użytkownika w sieci. Obejmuje wsparcie i rozwój customer journey na całym lejku zakupowym oraz pozakupowym, jak również automatyzację marketingu, personalizację contentu i analitykę. Współpraca ma charakter zarówno marketingowy, jak i technologiczny. K2 Precise odpowiada również m.in. za serwisy www marki i dealerów, aplikacje zewnętrzne oraz analitykę w oparciu o rozwiązania Adobe.
– Inwestycja w MarTech jest częścią strategicznej transformacji biznesu K2 Precise, pozwalającej świadczyć klientom kompleksowe usługi na każdym etapie customer journey. Rozwój działu MarTech & Customer Experience zarządzanego przez Kacpra Gilarowskiego, MarTech & Data Marketing Directora, jest odpowiedzią na potrzeby klientów w obszarze transformacji biznesu oraz lojalizacji i angażowania użytkowników. Od strony narzędziowej jesteśmy partnerem m.in. HubSpot, Adobe, Segment, ActiveCampaign czy User.com, jednak to wiedza naszych specjalistów jest tym, co wyróżnia nas na rynku – mówi Maja Biniewicz, członkini zarządu K2 Precise.
Agencja posiada szerokie doświadczenie w pracy na narzędziach zarówno Adobe, jak i Content Management System (CMS), Marketing Automation, Customer Relationship Management (CRM) oraz Customer Data Platform (CDP).
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...