K2 Precise rozwija zespół w obszarach analityki, SEM, social media i programmatic

Informacja Prasowa - 21.05.2020
174

K2 Precise rozwija zespół w obszarach analityki, SEM, social media i programmatic

K2 Precise rozwija zespół w obszarach analityki, SEM, social media i programmatic

K2 Precise stawia na rozwój marketingu precyzyjnego, którego głównym celem jest optymalizacja sprzedaży po stronie klientów. Centralną rolę odgrywają tu analityka, marketing automation, business intelligence oraz kampanie programatyczne.

W ramach poszerzania oferty do zespołu K2 Precise dołączyli ostatnio Magda Starakiewicz, Mikołaj Truszkiewicz, Łukasz Jasik, Joanna Kocka i Alexander Kowalski.

– Aktualne wzmocnienia zespołu są wynikiem konsekwentnej budowy pozycji lidera w marketingu precyzyjnym oraz dostarczania klientom policzalnej wartości z prowadzonych przez nas działań. Obserwujemy wzmożone zainteresowanie ze strony firm e-commerce, które aktualnie dążą do skalowania biznesu. Budowane od lat kompetencje K2 Precise w obszarze zaawansowanej analityki, UX, marketing automation, performance oraz wsparcie pozostałych zespołów z Grupy K2 pozwalają skutecznie i kompleksowo odpowiadać na potrzeby aktualnych i nowych  Klientów. – mówi Katarzyna Wiśniewska, Managing Director w K2 Precise.

Magdalena Starakiewicz w K2 Precise obejmuje stanowisko Web & Digital Analyst. Jest odpowiedzialna za optymalizację lejka konwersji oraz za optymalizację UX. Doświadczenie w analityce webowej zdobyła w Flying Bisons. Wcześniej związana była z Accenture i Ipsos. Magdalena studiowała w Szkole Głównej Handlowej na kierunku Analiza Danych Big Data.

Mikołaj Truszkiewicz przeszedł z Value Media, gdzie zajmował się planowaniem mediów oraz projektami związanymi z innowacją i technologią, pracując m.in. dla marek Tchibo, Netia, Axa oraz Hochland. W K2 Precise jako Digital Media Specialist będzie odpowiedzialny za planowanie mediów online oraz zakup programatyczny. Z branżą związany jest od 5 lat.

Łukasz Jasik rozpoczął pracę w K2 Precise jako Social Media Planner. Łukasz zajmie się prowadzeniem kampanii płatnych w portalach społecznościowych. Poprzednio związany był z OMD Poland.

Alexander Kowalski wzmocni dział Planning & Programmatic jako Senior Programmatic Specialist. Z branżą mediową związany jest od sześciu lat. W K2 Precise będzie zajmował się zakupem programatycznym. Wcześniej pracował w agencjach Publicis Media, Zenith i MediaCom.

Joanna Kocka obejmuje stanowisko Junior SEM Specialist. Poprzednio Joanna związana była z PHD Media Direction. Joanna, wraz z zespołem, została nagrodzona podwójnym srebrnym Effie za kampanię #CośDoNichMam prowadzoną dla fundacji Rak’n’Roll.

K2 Precise jest częścią Grupy K2, w której skład wchodzą: Agencja kreatywno-technologiczna K2, K2Bots.AI oferującą rozwiązania oparte o sztuczną inteligencję i interfejsy konwersacyjne, Fabrity tworząca oprogramowanie dla biznesu, OKTAWAVE oferująca rozwiązania i usługi chmurowe oraz Commerce Sherpas oferująca usługi w zakresie strategii obecności marek w e-commerce.

Comments

comments

174
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...