K2 Media stawia na dalszy rozwój technologii i innowacje. Łukasz Plona przechodzi z Value Media do K2 Media.

Informacja Prasowa - 24.01.2018
132

K2 Media stawia na dalszy rozwój technologii i innowacje. Łukasz Plona przechodzi z Value Media do K2 Media.

K2 Media intensyfikuje proces integracji swoich narzędzi digitalowych. Z początkiem nowego roku do agencji dołączył Łukasz Plona, który jako Innovation & Technology Director będzie odpowiedzialny za rozwój jej zaplecza technologicznego oraz poszerzanie i udoskonalanie posiadanych przez nią kompetencji digitalowych. Zapowiadana przez agencję integracja będzie dotyczyła przede wszystkim obszarów odpowiedzianych za planowanie mediów, Pragrammatic, SEM oraz Business Intelligence.

„Dziś integracja danych jest największym wyzwaniem dla wszystkich agencji i domów mediowych. Dlatego wdrażając nowe narzędzia digitalowe myślimy już nie tylko o bezpośrednich efektach. Idziemy o krok dalej. Badamy, jak dane narzędzie będzie się zachowywało w całym ekosystemie rozwiązań i aplikacji, którymi już dysponuje klient. To wymaga zunifikowanego podejścia i zaangażowania ekspertów z różnych dziedzin – od digitalu, po analitykę i IT. Łącząc informację z wielu źródeł, dostarczamy klientom konkretną wiedzę” – zapowiada Łukasz Plona, Innovation & Technology Director w K2 Media.

Plona jest ekspertem w dziedzinie tworzenia strategii mediowych, rozwijania wielokanałowych działań marketingowych oraz wdrażania nowych narzędzi z pograniczna Business Intelligence. Doświadczenie zbierał między innymi w agencji Cube Group S.A. oraz ostatnio – Value Media. Najważniejsze marki, dla których pracował to: PLL LOT, Avans, IdeaBank, Castorama, UPC, Media Expert, Tchibo, TUI oraz Aviva.

Głównymi obszarami jego działań w K2 Media będzie praca nad rozwojem własnej platformy zarządzania danymi (Data Management Platform), poszerzanie kompetencji programatycznych oraz wspomniana integracja usług data-driven.

Comments

comments

132
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...