string(95) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/k2-1200x500.png');"
string(69) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/06/k2-1200x500.png"
K2 Media planuje kampanię launchującą nowy produkt marki Clarins
Clarins, jedna z wiodących w Europie marek kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt – Double Serum.
Realizowane przez agencję działania obejmą zakup spotów telewizyjnych oraz wybrane aktywności w internecie. Kampania potrwa do końca października br.
Stała współpraca pomiędzy K2 Media a markami z portfolio Orbico Beauty trwa od września 2016 roku, kiedy to agencja wygrała przetarg na obsługę jej 3 brandów – Azzaro, Clarins i Mugler.
Clarins, dystrybuowana w Polsce przez Orbico Beauty Sp. z o.o., jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie. Firma działa także z powodzeniem na rynkach pozaeuropejskich, w obu Amerykach, Afryce i Azji.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...