K2 Media planuje kampanię launchującą nowy produkt marki Clarins

Informacja Prasowa - 12.10.2017
162

K2 Media planuje kampanię launchującą nowy produkt marki Clarins

Clarins, jedna z wiodących w Europie marek kosmetyków luksusowych, powierzyła K2 Media zaplanowanie i zakup mediów do jesiennej kampanii launchującej nowy produkt – Double Serum.

Realizowane przez agencję działania obejmą zakup spotów telewizyjnych oraz wybrane aktywności w internecie. Kampania potrwa do końca października br.

Stała współpraca pomiędzy K2 Media a markami z portfolio Orbico Beauty trwa od września 2016 roku, kiedy to agencja wygrała przetarg na obsługę jej 3 brandów – Azzaro, Clarins i Mugler.

Clarins, dystrybuowana w Polsce przez Orbico Beauty Sp. z o.o., jest jedną z wiodących firm na rynku kosmetyków selektywnych w Europie. Firma działa także z powodzeniem na rynkach pozaeuropejskich, w obu Amerykach, Afryce i Azji.

Comments

comments

162
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...