K+ agencją marketingu zintegrowanego

Informacja Prasowa - 25.05.2023
33

Grupa Komunikacja Plus przekształca się w K+Group i integruje kompetencje czterech unitów biznesowych

Grupa Komunikacja Plus przekształca się w K+Group i integruje kompetencje czterech unitów biznesowych (Public Relations, badania, kreację i media). To efekt wdrażania nowej strategii rozwoju. Zgodnie z jej założeniami K+ tworzy i standaryzuje wewnętrzne procesy i procedury oraz model współpracy między spółkami tak, aby świadczyć klientom usługi z zakresu marketingu zintegrowanego w modelu End-2-End.  W ramach nowej strategii spółka stawia na rozwój w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, w konsekwencji czego ma ambicje stać się zintegrowaną grupą Brand Image End-2-End w regionie CEE+.

K+Group konsekwentnie rozwija swoje struktury i ofertę w kierunku agencji marketingu zintegrowanego. Nowa
strategia adaptuje te założenia do aktualnych wyzwań rynkowych. Kluczem oferty K+Group są zintegrowane produkty
wykorzystujące doświadczenie wszystkich spółek grupy, w szczególności z obszarów Public Relations, Employer
Branding i Marketingu Rekrutacyjnego, Digital Image & Performance, Product Launches, ESG czy Influence
Marketing. Osią działań i przewagą konkurencyjną K+Group jest model End-2-End, czyli zarządzanie wizerunkiem na
każdym etapie i w każdym punkcie styku z odbiorcą.

– Już od dłuższego czasu potrzeby klientów agencji w coraz szerszym zakresie wykraczają poza klasyczną ramę PR.
Przygotowywaliśmy się więc do zmian i równolegle, przez ostatnie lata, obok kompetencji PR rozwijaliśmy kreacje czy
media performance. Dziś już wiemy, że mało istotne jest, ile mamy wyspecjalizowanych spółek w grupie. Istotniejsze
stało się to, jak łącząc te kompetencje, potrafimy odpowiedzieć na potrzeby klientów. Poza tym mamy świadomość, że
wolniej już nie będzie. Dlatego dziś tak ważna jest zarówno jakość, jak też zwinność komunikacji, na którą pozwala
m.in.. skuteczna integracja procesowa – mówi Tomasz Alberski, założyciel i Managing Partner K+ Group.
Dotychczasowe kompetencje grupy zostają skoncentrowane w czterech pionach merytorycznych: K+PR, K+Research
(obsługiwany przez Insight Lab), K+Digital (Proomni) i K+Creative (wcześniej Follow Vision).

 – Widzimy rosnąca rolę i zainteresowanie marketingiem zintegrowanym. Trafia do nas coraz więcej tego typu
zapytań. Z roku na rok w ramach grupy notujemy wzrost przychodów z usług marketingowych tj. badań, kreacji i
kompetencji mediowych. Jednocześnie choć wartość rynku cały czas rośnie, w coraz większym stopniu oczekuje się
od agencji mądrego i efektywnego zarządzania budżetem. Dzielenie go na kilka agencji powoduje, że często musi być
wyższy, niż w przypadku jednej agencji, świadczącej usługę w formacie 360 – powiedział Michał Olbrychowski, COO
K+ Group.

Obok spółek stricte związanych z komunikacją marketingową, w K+Group niezmiennie funkcjonują spółki
wyspecjalizowane w realizacji projektów z obszaru sponsoringu i marketingu sportu – Sponsoring Insight i Stardom
House.

Agencja zatrudnia dziś ponad 160 doradców z obszaru marketingu i komunikacji, działających w biurach Warszawie i
we Wrocławiu. Jest członkiem Związku Firm Public Relations, Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR i
PKPP Lewiatan.

Comments

comments

33
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...