Już niedługo zobaczymy pierwsze programy i seriale na Facebooku

Redakcja PR - 27.07.2017
56

Już niedługo zobaczymy pierwsze programy i seriale na Facebooku

Facebook nieustannie poszerza ofertę swoich usług. Tym razem dowiedzieliśmy się, że gigant social media chce rozpocząć emitowanie swoich autorskich produkcji wideo.

Nowa usługa będzie współtworzona z kilkoma czołowymi stacjami telewizyjnymi w USA. Treści będą emitowane w dwóch formatach. Pierwszy trwać będzie około 30-35 minut, drugi będzie krótszy – 10-15 minutowy. W przypadku dłuższego materiału, Facebook będzie miał prawo nabyć go na wyłączność za około 250 tysięcy dolarów, a zyski z reklam będą trafiać jedynie do portalu. Stacje produkujące krótsze produkcje dostaną możliwość zamieszczenia serialu w swojej ramówce. Facebook podzieli się również z nimi wpływami z reklam.

Kiedy możemy spodziewać się pierwszej premiery? Według Bloomberga, szacowano ją na czerwiec bieżącego roku. Jednak z przyczyn nieokreślonych do niej nie doszło. Nowe plany zakładają emisję pierwszego krótkiego materiału w połowie sierpnia.

Comments

comments

56
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...