Jury konkursu Złote Spinacze 2023

Informacja Prasowa - 21.08.2023
147

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google

Przewodniczącą Jury 21. edycji Złotych Spinaczy została Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Aleksandra Chalimoniuk (OTCF), Anita Ryng (IKEA Retail), Alicja Wysocka-Świtała (Clue PR), Maciej Lasoń (Unilever), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska) oraz Grzegorz Szczepański (Hill+Knowlton Strategies Poland).

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się 106 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

Złote Spinacze to największy konkurs PR w Polsce, który rok po roku notuje rekordową liczbę zgłoszeń. W gronie ponad stu ekspertów będziemy analizować i oceniać kilkaset ambitnych projektów, zgłaszanych w kilkudziesięciu konkursowych kategoriach. To niemałe wyzwanie, ale także unikalna dla nas wszystkich okazja do spojrzenia na trendy i kondycję sektora public relations w ostatnim roku. Wierzę, że podnosząc konkursową poprzeczkę, podnosimy jednocześnie standardy w naszej branży – mówi Marta Jóźwiak, Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej, Google, Przewodnicząca Jury 21. edycji konkursu Złote Spinacze.

 – Jako jurorka, cenię w zgłoszonych projektach nie tylko dobrą strategię i kreatywną realizację, ale także trafną diagnozę, będącą podstawą do obrania strategii oraz to, w jakim stopniu kampania osiągnęła konkretne założone cele. Z ogromną ciekawością przyjrzę się też nowej w tym roku kategorii „Walka z dezinformacją”. Złote Spinacze to wyjątkowe wydarzenie, które przyczynia się do rozwoju branży PR w Polsce. Mam nadzieję, że w tym roku zobaczymy jeszcze więcej kreatywnych i ambitnych projektów, które będą inspiracją dla innych. Zapraszam do udziału w konkursie! – dodaje Marta Jóźwiak.

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Walka z dezinformacją, Content marketing – branded content, Finanse, Motoryzacja i transport oraz Kreatywność.

W skład grupy weszli:

Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut

Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG

Karolina Karolczak / Global Promotion Director / AsstrA-Associated Traffic AG

Magda Kołodziejczyk / Prezeska Zarządu / M+G

Kamil Kozłowski / Partner Zarządzający / d*fusion communication

Anna Krajewska / Wiceprezes / NBS Communications

Eliza Misiecka / Dyrektor Generalny / Genesis PR

Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS

Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker

Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations, Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska

Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI

Małgorzata Podstawka / Brand Communication Manager / OnePlus

Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile

Sebastian Stępak / CEO w regionie CEE / MSL

Justyna Szafraniec / Head of Communication / Generali Polska

Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Anita Ryng, Menadżerka ds. Relacji z Sektorem Publicznym, IKEA Retail. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, PR miejsca, miasta lub regionu, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, NGO i sektor publiczny oraz Research&Insight.

W tej grupie znaleźli się:

Joanna Bekker / Zastępczyni dyrektora zarządzającego / Polityka Insight

Marcin Bodio / Dyrektor ds. Polityki Zdrowotnej i Komunikacji / MSD Polska

Magdalena Brzezińska / Corporate Affairs Director / Grupa Żywiec

Zofia Bugajna-Kasdepke / Founding Partner / SEC Newgate CEE

Anna Cywińska / Dyrektor Działu Korporacyjnego i Komunikacji / Grupa spółek Danone oraz Prezes Fundacji Nutricia

Agnieszka Durska / Koordynator Zespołu komunikacji i PR, Rzecznik prasowy / Polska Izba Ubezpieczeń

Katarzyna Fabjaniak / Executive Director / Havas PR Warsaw

Michał Fura / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Grupa Play

Justyna Gościńska-Bociong /Dyrektor Komunikacji i Marki Korporacyjnej / Medicover

Urszula Matej-Bil / Członek Zarządu, Marketing i Komunikacja / EPP

Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse

Alex Muravitski / Associate Partner, Director / Deloitte Advisory

Artur Musiał / Director of Public & Governmental Affairs and Communication / Takeda Pharma

Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group

Anna Papka / Dyrektorka ds. Korporacyjnych / Shell

Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / RES Consulting

Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture

Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region

Małgorzata Zaborowska / Partner / United PR

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Alicja Wysocka-Świtała, Partnerka Zarządzająca, Clue PR. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event społeczny, Technologia , IT, telekomunikacja, Kultura i media oraz Medycyna i zdrowie.

W skład grupy weszli:

Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media

Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners

Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe & EMEA / Resideo

Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard

Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers

Dorota N. Haller / Dyrektorka Marketingu Komunikacji i PR / Honor Polska oraz Wiceprezeska / IAA Polska

Adam Jarosz / CEO / Be Communications

Marta Jóźwiak / Dyrektorka ds. Komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google

Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektorka ds. Komunikacji Korporacyjnej, Centralna i Wschodnia Europa (CEE) / Haleon

Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube

Łukasz Niewola / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju / Grupa LUX MED

Dorota Rakowska / Dyrektor Marketingu / Huawei CBG Polska

Agnieszka Rzepkowska / Ekspertka ds. komunikacji

Katarzyna Walewska-Napiórkowska / Head of Brand PR & Influence / Ogilvy PR

Magda Zmysłowska / Przewodnicząca Rady Nadzorczej oraz właścicielka / Primum PR

Piotr Żaczko / Communication Manager TikTok CE

Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

Przewodniczącym grupy czwartej został Arkadiusz Mierzwa, Dyrektor ds. Komunikacji, Jeronimo Martins Polska. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, Media Relations, Event komercyjny, Sektor spożywczy, Przemysł i infrastruktura, a także Efektywność.

W grupie znaleźli się:

Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland

Sebastian Bykowski / Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PSMM Monitoring & More

Jolanta Jędrysek / Wicedyrektor PR / Benefit Systems

Ewa Kaczmarek / CEO / Synertime

Ewelina Karpińska / Head of Marketing & Brand / Green Caffè Nero

Wojciech Kądziołka /Rzecznik prasowy / InPost

– Bartłomiej Kędzierski / Managing Partner / Weber Shandwick

Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft

Cezary Mychlewicz / Head of Communications & Marketing / Siemens

Hubert Niedzielski / Kierownik PR marki Volkswagen / Volkswagen Group Polska

Barbara Paszkiewicz-Laskowska / Partnerka Zarządzająca / StrategyWise

Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication

Zuzanna Schön / Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu / Saint-Gobain Construction Products

Sebastian Tołwiński / Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji w Europie Wschodniej, Środkowej i Południowej / UPFIELD

Martyna Wróbel / Dyrektor Biura Komunikacji i Public Relations / Budimex

Agata Zeman / Managing Director / 24/7Communication

 

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Maciej Lasoń, Dyrektor ds. Komunikacji w Europie Wschodniej, Członek Zarządu, Unilever. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Social media, Custom publishing oraz Uroda, higiena i wellness.

W tej grupie znaleźli się:

Agnieszka Bacińska / Prezeska Zarządu / Walk PR

Edyta Blachowska / Dyrektor Biura Komunikacji Wewnętrznej / Bank Gospodarstwa Krajowego

Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong

Radek Grabowski / Global PR Director / CD PROJEKT RED

Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji oraz Pełnomocniczka Zarządu ds. Różnorodności i Włączania / Polpharma

Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR

Marcin Kasprzak / Dyrektor PR, Marketingu i ESG / ERBUD GROUP

Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager, CEE / Medtronic Poland

Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs

Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej

Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden

– Anna Simon / CEO / Komunikacja Plus PR

Małgorzata Stasiak-Duklewska / Head of Employer Branding / Luxoft Poland

Anna Zając / Dyrektor zarządzająca / Linkleaders

Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

 

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Aleksandra Chalimoniuk, Dyrektorka PR, OTCF. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: ESG, Sustainability i CSR communications, Kampania społeczna, PR pro bono, Moda i styl życia, a także Sport, turystyka i rekreacja.

W tej grupie znaleźli się:

Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz

Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto

Monika Kaczmarek-Śliwińska / Dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej MENTAX

Marta Karwacka / Sustainability Senior Manager / Deloitte

Małgorzata Kilian-Grzegorczyk /Prezes Zarządu / Stowarzyszenie Demagog

Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / Stowarzyszenie WIOSNA

Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication

Ilona Lartigue / Senior PR Director CEE / Netflix

Iga Niewiadomska / Communication, External Relationship & PR Manager / Dentons Polska

Anna Orzech / Prezeska / Instytut Dobrej Komunikacji

Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Rady Szkoły Liderów / Fundacja Szkoła Liderów

Mariusz Pleban / CEO / OneMulti

Łukasz Przybysz / Medioznawca, politolog, wykładowca / Uniwersytet Warszawski

Izabella Rokicka / Dyrektorka Komunikacji, Zrównoważonego Rozwoju i Public Affairs / Carrefour

Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)

Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska

Anna Wiśniewska / Marketing and Communications Director / Skanska

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 1 września można zgłosić kampanie w II terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 10 września. Nominowanych poznamy 9 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 8 grudnia.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.zlotespinacze.pl.

 

Comments

comments

147
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...