Jury konkursu Złote Spinacze 2022  

Informacja Prasowa - 22.08.2022
120

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się 98 osób

Jury konkursu Złote Spinacze 2022

Przewodniczącym Jury jubileuszowej, 20. edycji Złotych Spinaczy został Grzegorz Szczepański, CEO agencji Hill+Knowlton Strategies Poland. Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Magdalena Brzezińska (Grupa Żywiec), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Justyna Gościńska-Bociong (Medicover), Anna Wiśniewska (Skanska), Łukasz Przybysz (Uniwersytet Warszawski) oraz Sebastian Stępak (MSL).

Wśród jurorów tegorocznej edycji Złotych Spinaczy znalazło się 98 osób – są to nie tylko praktycy i eksperci z agencji PR, ale także przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

– Zbliża się największe święto branży PR w Polsce, kiedy o miano najlepszych kampanii roku staną w szranki setki unikalnych zgłoszeń ze wszystkich zakątków kraju. Dla nas jurorów będzie to jak zawsze uczta intelektualna i lekcja na temat zjawisk i trendów poruszających dzisiaj rzesze wyznawców naszego zawodu. Dla mnie osobiście, to spełnienie marzeń o poprowadzeniu obrad jury obecnie największego w Europie kontynentalnej konkursu public relations – mówi Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies Poland, Przewodniczący Jury.

 – Na podstawie lektury archiwalnych zgłoszeń można by powiedzieć, że na przestrzeni 20 lat istnienia Złotych Spinaczy w branży zmieniło się wręcz wszystko, a sam konkurs bardzo urósł i jego jury dojrzało. Patrząc na samo jury, 20 lat temu nasze skumulowane lata pracy w branży PR wynosiły najwyżej 100 lat, a doświadczenie zawodowe dzisiejszego składu to już 1960 lat! – dodaje Grzegorz Szczepański.

Jurorzy zostali przydzieleni do sześciu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. Przewodniczącym pierwszej grupy jest Sebastian Stępak, CEO MSL. Grupa oceni projekty z kategorii: Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Social media, Finanse, Motoryzacja i transport, Technologia, IT, telekomunikacja oraz Kreatywność.

W skład grupy weszli:

  • Ewa Bałdyga / Wiceprezes Zarządu / SEC Newgate Polska
  • Anna Deręgowska-Watza / CEO / Planet Partners
  • Marta Jóźwiak / Dyrektor ds. komunikacji w Europie Środkowo-Wschodniej / Google
  • Wojciech Kądziołka / Rzecznik prasowy / InPost
  • Anna Klimczuk / Head of Communications / Microsoft
  • Anna Krajewska / Członek Zarządu / NBS Communications
  • Ewa Król-Sawicka / Managing Partner / Human Signs
  • Łukasz Malczewski / Partner Zarządzający / d*fusion communication
  • Eliza Misiecka / Dyrektor / Genesis PR
  • Adrianna Morze / Dyrektor Marketingu i Komunikacji w Klastrze North&East Europe / DB Schenker
  • Monika Nowakowska / Dyrektor Departamentu Public Relations Obszar Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu / Santander Bank Polska
  • Michał Nowosielski / Założyciel / BIGTHINKSKI
  • Michał Olbrychowski / Managing Director / Ogilvy PR Polska
  • Anna Olszewska / Rzecznik oraz Dyrektor Departamentu Komunikacji / KIR
  • Agnieszka Rzepkowska / Dyrektor ds. Komunikacji Marketingowej / PZU
  • Cezary Szymanek / Zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”, Redaktor Naczelny rp.pl
  • Jan Zając / Prezes Zarządu / Sotrender

Pracami drugiej grupy jurorskiej zarządzać będzie Magdalena Brzezińska, Dyrektorka ds. Korporacyjnych, Grupa Żywiec. Grupa oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Issue management i komunikacja kryzysowa, Event społeczny, Content marketing – branded content, Sektor spożywczy, NGO i sektor publiczny.

W tej grupie znaleźli się:

  • Marcin Bodio / Policy & External Relations Lead / MSD Polska
  • Agnieszka Durska / Menedżer komunikacji i edukacji / Polska Izba Ubezpieczeń
  • Michał Fura / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / Grupa Play
  • Konrad Kruczkowski / Dyrektor Marketingu i Komunikacji, Członek Zarządu / Stowarzyszenie WIOSNA
  • Urszula Matej-Bil / PR and Communications Director / EPP
  • Przemysław Mitraszewski / Managing Partner / Lighthouse
  • Wojciech Nowak / Senior Director Global Public Affairs – Region Europe Novartis Group / Novartis Group
  • Jarosław Nyk / Prezes Zarządu / Vision Group
  • Anna Papka / Public Policy Manager – Sustainability CEE / Amazon
  • Katarzyna Przewęzikowska / Kierowniczka Zespołu ds. Relacji Zewnętrznych / Żabka
  • Izabella Rokicka / Dyrektor Komunikacji / Carrefour
  • Małgorzata Rybak-Dowżyk / Corporate Communication Department Director / T-mobile
  • Katarzyna Terej / Partner Zarządzający / TBT i Wspólnicy
  • Hanna Waśko / CEO oraz właściciel / Big Picture
  • Mariusz Wawer / Head of Governmental Relations & ESG 3M East Europe Region /3M
  • Agata Zeman / Managing Director /24/7Communication

Trzeciej grupie przewodniczyć będzie Łukasz Przybysz, Medioznawca, Politolog, Wykładowca na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Media Relations, PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Event komercyjny, Kultura i media.

W skład grupy weszli:

  • Agnieszka Bacińska / Prezeska Zarządu / Walk PR
  • Danuta Breguła / Digital Strategist / Konsulting / ex-newonce.media
  • Sebastian Bykowski / Prezes Zarządu, Dyrektor Generalny / PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
  • Dorota Ciszek / Ekspert Sektorowy, Brand Communications / On Board Think Kong
  • Justyna Dąbrowska-Cydzik / Redaktorka prowadząca / Wirtualne Media
  • Natalia Długosz / Marketing & Communications Manager Eastern Europe &EMEA / Resideo
  • Agnieszka Durlik / Dyrektor Generalny Sądu Arbitrażowego przy KIG
  • Ewelina Głocka / PR & Communications Manager / MAX Premium Burgers
  • Jakub Góralczyk / Head of PR SEAT/CUPRA and Marketing Strategy CUPRA / Volkswagen Group Polska
  • Beata Kucejko / Dyrektorka Marketingu / LEGO Polska
  • Arkadiusz Mierzwa / Dyrektor ds. Komunikacji / Jeronimo Martins Polska
  • Robert Moreń / Chief Communications Officer / Grupa Assay oraz Wykładowca / SWPS
  • Anna Nawrocka-Tełewiak / Założyciel / Fundacja YOUNG ARTS, Creative Cube
  • Dorota Sapija / Dyrektor Zarządzający / Omega Communication
  • Magdalena Soroczyńska / Dziennikarz / Media i Marketing Polska
  • Alicja Wysocka-Świtała / Partner Zarządzający / Clue PR

Przewodniczącą grupy czwartej została Anna Cywińska, Dyrektorka Działu Korporacyjnego i Komunikacji, Grupa Spółek Danone w Polsce oraz Prezeska Fundacji Nutricia. Grupa oceni projekty z kategorii: PR korporacyjny, PR pro bono, Kampania społeczna, Medycyna i zdrowie, Research&Insight.

W grupie znaleźli się:

  • Joanna Bekker / Zastępca Dyrektora Zarządzającego / Polityka Insight
  • Agnieszka Dziedzic / Managing Partner / Weber Shandwick
  • Adam Jarosz / CEO / Be Communications
  • Łukasz Jurkiewicz / Prezes Zarządu / Pan Pikto
  • Monika Kaczmarek-Śliwińska / Dr hab., adiunkt Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii / Uniwersytet Warszawski oraz przewodnicząca Rady Nadzorczej / MENTAX
  • Karolina Karolczak / Dyrektor Marketingu i Komunikacji / Enel-Med
  • Bartłomiej Kędzierski / Prezes Zarządu / Made in PR
  • Iwona Kubicz / Prezes Zarządu / Procontent Communication
  • Małgorzata Maliszewska / Director / StrategyWise
  • Iga Niewiadomska / Manager of External Relationship & Events / Dentons Polska
  • Anna Orzech / Dyrektorka ds. Komunikacji / Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy
  • Mariusz Pleban / CEO / OneMulti
  • Grzegorz Polus / Dyrektor Marketingu / Laboratoria medyczne DIAGNOSTYKA
  • Paweł Sanowski / Prezes Zarządu / Instytut Monitorowania Mediów (IMM)
  • Sebastian Tołwiński / Regionalny Dyrektor ds. Korporacyjnych i Komunikacji / UPFIELD

Pracami piątej grupy jurorskiej zarządzać będzie Justyna GościńskaBociong, Dyrektorka Komunikacji i Marki Korporacyjnej, Medicover. Grupa oceni projekty zgłoszone w kategoriach: Employee experience i komunikacja wewnętrzna, Employer branding, Custom publishing, Uroda, higiena i wellness, Sport, turystyka i rekreacja oraz Efektywność.

W tej grupie znaleźli się:

  • Klara Banaszewska / Dyrektor Generalna / Grayling Poland
  • Aleksandra Chalimoniuk / Dyrektor PR / OTCF
  • Joanna Drabent / CEO / Prowly
  • Magdalena Dziak-Woyda / Director / FleishmanHillard
  • Ilona Gajewska / PR & Communication Executive Manager / Grupa Selena
  • Zbigniew Gajewski / Partner / THINKTANK Ośrodek dialogu i analiz
  • Monika Jasłowska / Doradczyni ds. Transformacji / Polpharma Group
  • Ewa Kaczmarek / Prezes Zarządu / Synertime
  • Magdalena Kempiński / Dyrektor Komunikacji Korporacyjnej / VEOLIA
  • Małgorzata Kołodrub / Senior Communications & PR Manager CEE / Medtronic Poland
  • Maciej Lasoń / Communication Director East Europe, Board Member / Unilever
  • Małgorzata Mejer / Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej / Procter & Gamble w Europie Centralnej
  • Tomasz Podolak / Założyciel Grupy Linkleaders
  • Marta Pokutycka-Mądrala / Dyrektor Komunikacji oraz Rzecznik Prasowy / Nationale-Nederlanden

Szóstej grupie przewodniczyć będzie Anna Wiśniewska, Dyrektorka ds. Marketingu i Komunikacji, Spółka Biurowa Skanska w Europie Środkowo-Wschodniej. Grupa oceni zgłoszenia w kategoriach: Sustainability i CSR Communiactions, PR miejsca, miasta lub regionu, Wsparcie Ukrainy, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, Moda i styl życia.

W tej grupie znaleźli się:

  • Stefan Bogucki / Senior Communications Manager w Polsce i CEE / Revolut
  • Luiza Jurgiel-Żyła / Prezeska Zarządu / PSPR oraz PR Manager / Newmark Polska
  • Sandra Kaczmarek / CEO / TOUCH.PR
  • Agnieszka Kępińska-Sadowska / Dyrektor Zarządzająca Pionu Komunikacji Korporacyjnej i Zrównoważonego Rozwoju / CCC
  • Tomasz Lis / Managing Director / Havas PR
  • Ewa Ostapczuk / PR Manager / Continental Opony Polska
  • Mirella Panek-Owsiańska / Członkini Zarządu / Fundacja Szkoła Liderów
  • Anita Ryng / Dyrektorka ds. Komunikacji / IKEA Retail
  • Zuzanna Schön / Dyrektor Marketingu B2C Polska, Czechy, Słowacja, Węgry / Canon Polska
  • Anna Simon / Managing Director / Komunikacja Plus PR
  • Justyna Szafraniec / Head of Communication / Grupa Generali Polska
  • Grzegorz Szczepański / CEO / Hill+Knowlton Strategies Poland
  • Maja Szewczyk / Dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej / Kaufland Polska
  • Katarzyna Życińska / CEO / 38 Content Communication

 

W konkursie Złote Spinacze mogą wziąć udział wszystkie podmioty realizujące kampanie, inicjatywy, programy oraz projekty public relations w Polsce.

Do 2 września można zgłosić kampanie w II terminie, zaś ostatecznie przyjmowanie projektów minie 9 września. Nominowanych poznamy 7 października, a zwycięzców podczas uroczystej gali 2 grudnia.

Więcej informacji o konkursie znajduje się na stronie www.zlotespinacze.pl.

Comments

comments

120
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...