Joanna Zakrzewska jako Head of Customer Experience w K2 Precise

Informacja Prasowa - 14.05.2020
221

Joanna Zakrzewska jako Head of Customer Experience w K2 Precise

Joanna Zakrzewska jako Head of Customer Experience w K2 Precise

W ramach rozwoju działu Client Service w K2 Precise powstało nowe stanowisko – Head of Customer Experience. Objęła je Joanna Zakrzewska, która wesprze klientów K2 Precise w budowaniu doświadczeń sprzedażowych konsumentów z markami.

Nowo utworzone stanowisko jest kolejnym etapem rozwoju oferty agencji K2 Precise, która dąży do budowania kompleksowego wsparcia klientów w obszarze e-commerce.

„We współczesnym marketingu online bardzo duże znaczenie odgrywają doświadczenie i emocje, jakie towarzyszą konsumentowi w kontakcie z marką. Firmy z branży e-commerce, poszukują partnera, który nie tylko zajmie się akwizycją klientów, ale zadba także o ich utrzymanie i lojalność. W związku z tym poszerzamy naszą ofertę o doradztwo Customer Experience, aby jeszcze efektywniej zajmować się biznesem naszych klientów” – mówi Maja Biniewicz, Chief Business Officer w K2 Precise.

Do obowiązków Joanny Zakrzewskiej należy doradztwo strategiczne oraz koordynacja pracy specjalistów w zakresie analiz e-commerce, marketing automation oraz UX. Do zadań Joanny należy również budowanie relacji biznesowych z dostawcami CRM i analityki e-commerce.

Joanna Zakrzewska pracuje dla K2 Precise od lutego 2020 r. Wcześniej związana była z MZN Property S.A., początkowo jako eCommerce Manager, a od sierpnia 2017 roku jako Director of Customer Experience. Swoje doświadczenie w relacjach z klientami zdobyła także m.in. w Grupie Pracuj i Alior Banku. Na nowym stanowisku Joanna będzie raportować bezpośrednio do Mai Biniewicz.

Comments

comments

221
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...