Joanna Jędrzejczyk ambasadorką marki SONKO
Marka SONKO, lider na rynku ryżu, pieczywa chrupkiego i zdrowych przekąsek, nawiązał współpracę z mistrzynią MMA Joanną Jędrzejczyk, która będzie promować jego produkty co najmniej przez 2 najbliższe lata. – W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ marka kieruje swoją ofertę do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego jak ja sama – podkreśliła zawodniczka.
Umowa Jędrzejczyk z marką SONKO obowiązuje od początku marca i potrwa co najmniej przez 2 lata. Dla polskiej wojowniczki to kontynuacja współpracy z Grupą OSHEE WORLD – zawodniczka w ciągu ostatnich 2 lat była ambasadorką OSHEE, a teraz skupi się na promowaniu produktów z portfolio lidera na rynku m.in. zdrowych przekąsek. Marka SONKO planuje w najbliższym czasie ogłosić specjalne akcje i konkursy dla kibiców Jędrzejczyk.
– Ogłoszenie współpracy traktuję jako dobry prognostyk przed jedną z najważniejszych walk w mojej sportowej karierze. Cieszę się, że mogę promować markę, która wspieranie świadomego stylu życia ma zakodowane w swoim DNA. W roli ambasadorki czuję się naturalnie, ponieważ produkty SONKO kierowane są do świadomego i aktywnego fizycznie konsumenta, czyli takiego, jak ja sama– podkreśla Joanna Jędrzejczyk.
– Joanna jest prawdziwą ikoną swojej dyscypliny i wzorem dla kibiców z całego świata. Jesteśmy dumni, że w sportowym roku 2020 wzmocni drużynę ambasadorów SONKO, w której od maja zeszłego roku gra już Krzysztof Piątek. Razem z Joanną przygotujemy dla fanów wiele niespodzianek. Już teraz zachęcamy do śledzenia naszych kanałów w mediach społecznościowych – podkreśla Mariusz Ryciak, Group CMO OSHEE Polska.
Jeszcze zanim nowa ambasadorka SONKO została gwiazdą mieszanych sztuk walki, zdobyła m.in. 6 tytułów mistrzyni świata i 5 mistrzyni Europy w boksie tajskim.