„Jestem zagrożonym gatunkiem” z dwoma nagrodami w konkursie European Excellence Awards 2019

Informacja Prasowa - 03.12.2019
99

„Jestem zagrożonym gatunkiem” z dwoma nagrodami w konkursie European Excellence Awards 2019

Kampania „Jestem zagrożonym gatunkiem”, którą agencja Imago Public Relations wspólnie z Agencją 2012 zrealizowały dla WWF Polska, została nagrodzona w konkursie European Excellence Awards 2019 w dwóch kategoriach: social media oraz najlepsza kampania w krajach: Polska, Ukraina, Republika Mołdawii.

W kampanii przygotowanej na czas odbywającej się w grudniu 2018 roku Konferencji COP24 w Katowicach, pandę wielką w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy. Agencja 2012 odpowiadała za strategię, koncept kreatywny i realizację projektu. Zespół Imago PR wspierał WWF w komunikacji z mediami, społecznością lokalną i influencerami.

Prestiżowe tytuły European Excellence Awards przyznawane są za wybitne osiągnięcia w dziedzinie PR i komunikacji od 2007 roku. Szeroki zakres konkursowych kategorii daje kompleksowy przegląd najważniejszych projektów komunikacyjnych w Europie. Gala wręczenia nagród European Excellence Awards 2019 odbyła się wieczorem 29 listopada br. w Lizbonie.

– Podczas COP24 – „szczytu ostatniej szansy” – skłoniliśmy delegatów i miliony Polaków do zmierzenia się twarzą w twarz z zagrożeniami zmian klimatu. Zastąpiliśmy ikoniczną pandę w logo WWF wizerunkiem człowieka. Każdego z nas. W 12 dni pozyskaliśmy zasięg mediowy earned i shared na poziomie ponad 25 mln, 11 tys. podpisów pod petycją do Prezydenta Szczytu, wsparcie nominowanej do Pokojowej Nagrody Nobla Grety Thunberg. Pięć tys. ludzi wpisało swoje twarze w logo WWF, stając się żywymi (nadal) ambasadorami kampanii. W imieniu wszystkich zaangażowanych w projekt chciałbym powiedzieć, że to wielki zaszczyt, że nasza praca została zauważona i nagrodzona – powiedział odbierając nagrody European Excellence Awards 2019 Maciej Preidl, który w Imago PR odpowiadał za realizację kampanii.

Projekt „Jestem zagrożonym gatunkiem” znalazł się także w finale Cannes Lions International Festival of Creativity oraz Effie Poland 2019. Z nominacjami w czterech kategoriach, szóstego grudnia, powalczy w finale konkursu Złote Spinacze 2019.

Comments

comments

99
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...