jESTÉEm sobą –  dentsu X (dentsu Polska) z nową kampanią digital & offline dla Estée Lauder

Informacja Prasowa - 06.09.2022
10

We wrześniu ruszyła nowa kampania kosmetycznego giganta Estée Lauder

jESTÉEm sobą –  dentsu X (dentsu Polska) z nową kampanią digital & offline dla Estée Lauder

We wrześniu ruszyła nowa kampania kosmetycznego giganta Estée Lauder, promująca pewność siebie wśród Polek. Estée Lauder to marka, która powstała z myślą o kobietach. W odpowiedzi na ich potrzeby, stworzyła projekt jESTÉEm sobą, który ma łączyć i wspierać wszystkie kobiety niezależnie od ich celów, planów na przyszłość, sytuacji życiowej czy priorytetów. Estée Lauder chce wspierać pewność siebie kobiet nie tylko poprzez produkty, które oferuje, ale również poprzez bycie częścią społeczności i realne działania. Za realizację kampanii odpowiada agencja dentsu X z grupy dentsu Polska, która obsługuje Estée Lauder Companies na wszystkich rynkach od 2018 roku. Koncept kreatywny przygotowała Agencja Przestrzeń.

W ramach inicjatywy, od września dostępna jest designerska, limitowana edycja kultowego podkładu Double Wear. Produkt ukazał się w 15 odcieniach, a na wyjątkowym flakoniku pojawiły się grawer oraz ilustracja projektu polskiej artystki, Magdaleny Pankiewicz. Dodatkowo, 10 zł ze sprzedaży każdej kolekcjonerskiej buteleczki Double Wear, sprzedanej w okresie 1-30 września 2022 roku w następujących kanałach sprzedaży: esteelauder.pl, salony firmowe Estée Lauder, Douglas Polska, douglas.pl, Sephora Polska, sephora.pl, przekazywana jest na rzecz Fundacji Sukces Pisany Szminką – która od 14 lat kompleksowo wspiera kobiety w rozwoju osobistym i zawodowym.

Marka we współpracy z Kołem Naukowym Psycholog w Biznesie, Uniwersytetu SWPS w Warszawie pod nadzorem Prof. Dr Hab. Andrzeja Falkowskiego, przeprowadziła badanie na temat pewności siebie wśród młodych Polek. Przebadanych zostało łącznie ponad 2500 respondentek, w przedziale wiekowym 18-25. Badanie miało na celu zidentyfikowanie czynników, które mają wpływ na pewność siebie oraz w jaki sposób kobiety postrzegają pojęcie pewności siebie. Marce zależało również na poznaniu wartości, którymi kierują się młode kobiety – jakie są ich cele, potrzeby oraz pasje, a także w jaki sposób postrzegają siebie i innych. Wyniki badania zostały udostępnione m.in. na esteelauder.pl/jesteem-soba.

Kampania “jESTÉEm sobą” jest emitowana nie tylko na kanałach digital (Facebook Ads, TikTok Ads, YouTube Ads), ale również w najpopularniejszych magazynach dedykowanych polskim kobietom, jak Twój Styl czy Wysokie Obcasy. Oprócz tego, kampania promowana jest również na niestandardowych nośnikach OOH w największych galeriach handlowych w Polsce – za ich zakup odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska). Zaangażowani są też influencerzy i partnerzy projektu (Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką, SWPS, Her Impact).

 

Wypowiedź ze strony Estée Lauder Companies:

„Jako kobiety bardzo często ulegamy stereotypom. Bywa, że już jako małe dziewczynki jesteśmy zaszufladkowane w ramy bycia grzecznymi, wychodzącymi naprzeciw oczekiwaniom otoczenia i poruszającymi się w granicach narzuconych nam przez społeczeństwo.

#jESTEEmSobą to projekt, dzięki któremu chcemy wspierać wszystkie kobiety w budowaniu pewności siebie, bez względu na oczekiwania stawiane nam przez innych, życiowe wybory czy też utarte stereotypy.”

Comments

comments

10
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...