Jesienne awanse w 38 Content Communication

Informacja Prasowa - 26.11.2021
2

Jesienne awanse w 38 Content Communication

Jesienne awanse w 38 Content Communication

Weronika Janda oraz Magdalena Galant zostały nowymi Group Account Managerami w agencji 38 Content Communication. Na nowych stanowiskach pokierują zespołami PR Managerów, Seniorów i Consultantów, nadzorując projekty contentowe dla klientów agencji.

Magdalena Galant to manager z 13-letnim doświadczeniem zawodowym w obszarze PR. Zrealizowała wiele kampanii public relations dla firm z różnych branż, w tym finansowych i technologicznych. Pracowała m.in. dla Iron Mountain Polska, Lindorff SA, a także Grupy Atlas, marek: Gatta, Delecta, Hotpoint i Indesit. Prowadziła także działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, m.in. projekty dla IKEA oraz Whirlpool Polska. Jest absolwentką Dziennikarstwa i komunikacje społecznej na Uniwersytecie Łódzkim, a także studiów podyplomowych z zakresu Public Relations na Uniwersytecie Wrocławskim.

Weronika Janda z branżą PR jest zawodowo związana od 2013 roku, w 38 Content Communication pracuje od listopada 2017 roku. Realizowała projekty komunikacyjne w zakresie PR korporacyjnego i produktowego m.in. dla firm z branży hotelarskiej, edukacyjnej, nieruchomości komercyjnych, a także kampanie społeczne i działania dla instytucji publicznych. Obecnie realizuje kampanie PR, w tym o charakterze międzynarodowym, m.in. dla klientów: Accor, Glovo, New Work, Narodowy Instytut Dziedzictwa. Jest absolwentką europeistyki oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej (spec. PR i marketing medialny) na Uniwersytecie Warszawskim.

38 Content Communication wchodzące w skład 38Group to zespół ekspertów z branży mediów. Agencja powstała w 2010 r. i zatrudnia obecnie ponad 40 osób w biurach w Łodzi i Warszawie. W portfolio klientów 38 Content Communication znajdują się takie marki jak: Accor, Grupa Atlas, Bausch Health, ElectroMobility Poland, SM Mlekpol, Kaufland, Ministerstwo Klimatu czy Iron Mountain Polska. Agencja prowadzona przez Katarzyną Życińską ma na swoim koncie nagrody w najważniejszych konkursach branżowych, takich jak Złote Spinacze czy Golden Arrow. W najnowszym rankingu agencji public relations PR Check Agencja 38 Content Communication zajęła 3 miejsce pod względem przychodów oraz 4 miejsce pod względem fee income. Z kolei 38 Group, osiągając największą dynamikę wzrostu, znalazła się na 2 miejscu pod względem przychodów i fee income.

Comments

comments

2
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...