Jesienna kampania marki Salomon pod hasłem TIME TO PLAY #theSalomonWay

Informacja Prasowa - 30.10.2019
266

Jesienna kampania marki Salomon pod hasłem TIME TO PLAY #theSalomonWay

Marka Salomon przełamuje stare schematy i stereotypy, startując z jesienną kampanią pod hasłem TIME TO PLAY #theSalomonWay. Akcji towarzyszy konkurs. Za realizację odpowiada agencja ESKADRA.

Ruszyła kampania Salomona pod hasłem TIME TO PLAY #theSalomonWay. Akcji towarzyszy konkurs, w którym klienci marki codziennie mają okazję wygrać outdoorowy plecak. Uczestnicy zawalczą też o główną nagrodę, czyli wycieczkę dla dwóch osób do Machu Picchu. Głównym celem kampanii jest przełamywanie starych schematów i stereotypów. Marka walczy z nimi i zachęca klientów do aktywnego wypoczynku takimi hasłami jak: Kobiety to słaba płeć? BZDURA!,Ubieraj się zgodnie z własnym DRESS CODE’EM!,Męskie sprawy tylko dla prawdziwych macho? A SKĄD!czy Znajdź swój prawdziwy OPEN SPACE, gdzie będziesz SAM NA SAM z naturą!.

Przy realizacji kampanii Salomon kontynuuje współpracę z ESKADRĄ. Tym razem do zadań krakowskiej agencji należało zaimplementowanie globalnej adresowanej do kobiet kampanii ANY PATH YOUR WAY na rynek polski oraz poszerzenie grupy docelowej o mężczyzn. Powstała koncepcja i kreacja pod nowym hasłem: #theSalomonWay. Eskadra opracowała również mechanikę konkursową oraz zajęła się obsługą mediów.

Akcja trwa od 7 października do 7 listopada 2019 roku.

Comments

comments

266
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...