Jeremy Sochan dołącza do gwiazd FoodCare!

Informacja Prasowa - 01.09.2023
15

Koszykarz NBA ambasadorem polskiej marki 4MOVE

Grupa FoodCare podpisała kontrakt ambasadorski z Jeremym Sochanem. Koszykarz stanie się twarzą napojów izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE. Nowy ambasador dołącza do grupy kilkunastu gwiazd sportu, z którymi do tej pory współpracował FoodCare.

Wcześniej produkty firmy promowali m.in.: Mike Tyson, Jose Mourinho, Adam Nawałka, Jerzy Dudek, Robert Kubica czy Łukasz Podolski. FoodCare był też sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej czy drużyny Borussii Dortmund. Co ciekawe, twarzą 4MOVE był w przeszłości również inny koszykarz NBA Marcin Gortat.

Foodcare od początku swojego istnienia współpracuje z najlepszymi sportowcami. Wybór Jeremiego na naszego ambasadora był dość naturalny. Jest autentyczny, otwarty i doskonale pasuje do 4MOVE – mówi Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare, który sam jest zapalonym miłośnikiem sportu i inicjatorem sportowego zaangażowania firmy.

Częścią kariery zawodowego sportowca jest też aktywność marketingowa. Decyzję o współpracy z FoodCare podjąłem wraz z moim teamem. Napoje izotoniczne oraz wody witaminowe to naturalny element mojej diety, a marka 4MOVE gwarantuje wysoką jakość.  Poza tym cieszę się, że FoodCare to polska marka, którą mogę wesprzeć swoją twarzą i nazwiskiem – mówi Jeremy Sochan.

Wizerunek Jeremiego pojawi się na napojach izotonicznych i funkcjonalnych 4MOVE.  Koszykarz będzie również bohaterem nowej kampanii 360, która wystartuje niebawem w Polsce oraz poza jej granicami. Szczegóły kampanii są jeszcze objęte tajemnicą, ale firma zapewnia, że ma bardzo innowacyjny i ciekawy pomysł na wykorzystanie wizerunku Jeremiego Sochana. Za realizację spotu odpowiada agencja Ancymony, a za zakup mediów Initiative Media. Hasło kampanii to „Now it’s your move”.

Produkty 4MOVE sygnowane nazwiskiem Jeremiego Sochana pojawią się jesienią na sklepowych półkach w Polsce, jak i w innych krajach Europy, Afryce, Bliskim Wschodzie czy obu Amerykach.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...