Janusz Omyliński: z Gazeta.pl do On Board Think Kong

Jerzy Ciszewski - 04.01.2019
139

Janusz Omyliński: z Gazeta.pl do On Board Think Kong

Transfer Janusza Omylińskiego  z Gazeta.pl do On Board Think Kong .

Janusz Omyliński  z początkiem grudnia dołączył do zespołu On Board Think Kong na stanowisko Content Experience Senior Consultant. Do jego obowiązków będzie należało angażowanie i analityka konsumpcji treści.

Wcześniej Omyliński pracował w naTemat.pl jako autor i wydawca strony głównej, zajmował się również SEO, analityką i prowadzeniem projektów IT oraz sprzedażowych. Ostatnio w dziale Growth w Gazeta.pl, skąd przeszedł do On Board Think Kong, odpowiedzialny był za growth hacking w tym za analitykę i jej automatyzację, pozyskiwanie ruchu płatnego i bezpłatnego oraz analizę treści. Od strony redakcyjnej odpowiedzialny nadal jest za poranne środowe wydania quizów wiedzy.

Współpracował również z Agencją Whites jako autor tekstów o SEO i inbound marketingu oraz z Raiffeisen Solutions/ Rkantor.com.

 On Board Think Kong

Część międzynarodowej sieci public relations ECCO Network obecnej w ponad 40 krajach, łącznie zatrudniającej ponad 1500 konsultantów w 50 biurach na całym świecie. Główne obszary specjalizacji to: korporacyjne doradztwo public relations, content marketing & SEO, komunikacja w kanałach społecznościowych. Projekty On Board Think Kong wyróżniane są między innymi za kreatywność i skuteczność (Effie, Golden Drum, IPRA Golden Awards, IAC, Stevie Awards). W Polsce agencja należy do Związku Firm Public relations. Od maja 2018 r. On Board Think Kong jest jedynym polskim członkiem brytyjskiego stowarzyszenia Content Marketing Association.

 

Comments

comments

139
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...