string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/09/K2-Precise_Jan-Lewiński-1-787x500.jpg');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2019/09/K2-Precise_Jan-Lewiński-1-787x500.jpg"
Jan Lewiński dołącza do grona specjalistów w K2 Precise
Jan Lewiński obejmuje funkcję SEM Expert. Będzie odpowiedzialny za planowanie, egzekucję i rozwój działań w kanale SEM marek grupy Danone.
Swoje 7-letnie doświadczenie w reklamie digital zdobywał m.in. w agencji Performics, gdzie prowadził kampanie SEM i paid social dla takich klientów jak: Eurobank, Samsung, USP Zdrowie, Grupa MGA, Merck, Fashion House, Saturn, a wcześniej w domu mediowym OMD, gdzie pracował dla marek: NIVEA, Daimler Mercedes-Benz, Valeant, Warner Bros.
W K2 Precise będzie również odpowiadał za promocję i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz efektywnych taktyk SEM w ramach pozostałych zespołów klienckich agencji.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...