Jan Lewiński dołącza do grona specjalistów w K2 Precise

Informacja Prasowa - 17.09.2019
82

Jan Lewiński dołącza do grona specjalistów w K2 Precise

Jan Lewiński obejmuje funkcję SEM Expert. Będzie odpowiedzialny za planowanie, egzekucję i rozwój działań w kanale SEM marek grupy Danone.

Swoje 7-letnie doświadczenie w reklamie digital zdobywał m.in. w agencji Performics, gdzie prowadził kampanie SEM i paid social dla takich klientów jak: Eurobank, Samsung, USP Zdrowie, Grupa MGA, Merck, Fashion House, Saturn, a wcześniej w domu mediowym OMD, gdzie pracował dla marek: NIVEA, Daimler Mercedes-Benz, Valeant, Warner Bros.

W K2 Precise będzie również odpowiadał za promocję i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań oraz efektywnych taktyk SEM w ramach pozostałych zespołów klienckich agencji.

Jan Lewiński LinkedIn 

 

Comments

comments

82
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...