„JAKA SZKOŁA?” – specjalna akcja „Gazety Wyborczej” na rozpoczęcie roku szkolnego 2021/22   

Informacja Prasowa - 26.08.2021
164

„JAKA SZKOŁA?” – specjalna akcja „Gazety Wyborczej” na rozpoczęcie roku szkolnego 2021/22   

„JAKA SZKOŁA?” – specjalna akcja „Gazety Wyborczej” na rozpoczęcie roku szkolnego 2021/22  

Już w najbliższy piątek, 27 sierpnia br. ruszy akcja „Wyborczej” pt. „JAKA SZKOŁA?”. Redakcja podejmie się w niej próby odpowiedzi na pytania: co czeka dzieci, rodziców oraz nauczycieli w nadchodzącym roku szkolnym, w jaki sposób szkoły przygotowują się na czwartą falę pandemii oraz jak będzie wyglądać edukacja po COVID-19. Specjalne raporty, analizy i rozmowy z ekspertami publikowane będą na łamach papierowego wydania „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.

W ramach akcji „JAKA SZKOŁA?” w piątek, 27 sierpnia br. ukaże się specjalny „Raport szkolny”, przedstawiający obecny plan rządu na nadchodzący, pandemiczny rok. Wydanie w formie papierowej oraz cyfrowej zawierać będzie również m.in. rozmowę o depresji wśród uczniów, informację o szczepieniach dla osób powyżej 12 roku życia, a także raport o postępującej otyłości, wadach postawy i kłopotach ze wzrokiem, które dotyczą coraz większej liczby dzieci i młodzieży.

Z kolei w poniedziałek, 30 sierpnia br. na łamach papierowego wydania dziennika oraz w serwisie Wyborcza.pl pojawi się kolejna odsłona „Czarnej Księgi PiS”. Cykl – podsumowujący i komentujący działania partii rządzącej – zostanie w całości poświęcony edukacji. W magazynie dziennikarze spróbują odpowiedzieć na pytanie, dokąd zmierza polska szkoła – kim są ludzie ministra Czarnka, dokąd PiS prowadzi szkołę i co będzie wolno kuratorom.

W kolejnej odsłonie akcji „Wyborczej” – 3 września br. redakcja skoncentruje się na płacach oraz drogach rozwoju zawodowego nauczycieli.

Nowy cykl „Gazety Wyborczej” pt. „JAKA SZKOŁA?” wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i internecie, a także autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach dziennika oraz na jego profilach w mediach społecznościowych. Działania przygotował zespół marketingu „Wyborczej”.

Comments

comments

164
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...