Jak zapewnić stronie www najlepszą widoczność i pozyskiwać wartościowych użytkowników?

Informacja Prasowa - 08.03.2018
35

Jak zapewnić stronie www najlepszą widoczność i pozyskiwać wartościowych użytkowników?

Wyszukiwarki internetowe to często wykorzystywane i skuteczne narzędzie marketingowe. Jak będą ewoluowały mechanizmy wyszukiwania informacji? Jakie są trendy w Search Marketingu? Jak mniejsze firmy mogą skutecznie konkurować w wynikach wyszukiwania z dużymi markami? O zmianach algorytmów, wyszukiwaniu głosowym i łączeniu działań w wyszukiwarce z kampaniami TV opowiedzą eksperci branży podczas konferencji „IAB HowTo win in search marketing in 2018”. Wydarzenie odbędzie się 23 kwietnia b.r. w Warszawie.

Wyszukiwarki są od lat najpopularniejszym miejscem w polskim internecie, odwiedzanym każdego miesiąca przez miliony użytkowników. Pozostają też podstawowym drogowskazem dla szukających informacji internautów. Zmienia się za to sposób działania tej usługi i techniki budowania dobrej widoczności w wynikach wyszukiwania przez firmy prowadzące własne serwisy internetowe. Temu m.in. będzie poświęcona najbliższa konferencja „IAB HowTo win in search marketing in 2018”, która odbędzie się 23 kwietnia w Warszawie.

Podczas spotkania eksperci z agencji specjalizujących się w marketingu w wyszukiwarkach zaprezentują najnowsze i najciekawsze case studies prowadzenia organicznych i płatnych działań Search Engine Marketing (SEM). Przedstawione zostaną także najbardziej efektywne techniki prowadzenia działań Paid Search i SEO oraz sposoby ich skutecznego łączenia i wspomagania działaniami z zakresu Content Marketingu. Uczestnicy wydarzenia dowiedzą się, jak wykorzystywać dane z własnych systemów sprzedażowych marketerów do prowadzenia real-time performance marketingu w wyszukiwarce. Poznają też najważniejsze zmiany w sposobie korzystania z wyszukiwarki, np. wyszukiwanie głosowe i sposoby adaptacji działań marketingowych do tych zmian.

Spotkanie jest organizowane w ramach cyklu wydarzeń inicjowanych przez członków grup roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

„IAB HowTo win in search marketing in 2018” to już druga edycja konferencji IAB z serii HowTo organizowanej przez Grupę Roboczą SEM działającą w ramach tej organizacji.

Nasz ubiegłoroczny event organizowany w ramach IAB HowTo okazał się strzałem w dziesiątkę. Odpowiadając na potrzeby zgłaszane przez uczestników, rozszerzyliśmy tematykę spotkania o obszar płatnej reklamy w wyszukiwarkach. Tym samym proponujemy przekrój zagadnień w dwóch ścieżkach tematycznych – od pozycjonowania (SEO) do płatnej reklamy, prezentowanych w wymiarze bardziej biznesowym (studia przypadków) lub technicznym i skierowanych przede wszystkim do marketerów– komentuje Maciej Gałecki, szef Grupy Roboczej SEM IAB, CEO Bluerank.

Comments

comments

35
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...