Jak brzmi czekolada?

Redakcja PR - 26.10.2018
144

Wyjątkowa kampania nowych czekolad premium od E. Wedel

Poprzez animację promującą linię czekolad premium, E. Wedel wprowadza mocno czekoladowe doznania smakowe na nowy poziom. Spot jest ucztą nie tylko dla oka, ale i dla ucha, ponieważ wszystkie użyte w nim dźwięki pochodzą z procesu powstawania czekolady gorzkiej.

Miłośnicy filmów, ostatnio częściej niż zwykle odwiedzający kina w całej Polsce, mogą nie tylko zapoznać się z dziełami fabularnymi, ale i z wyjątkową kreacją promującą nową linię czekolad gorzkich E. Wedel. Animacja pobudza zmysły dzięki plastycznym ujęciom czekolady, która jest miażdżona i kruszona przez abstrakcyjne narzędzia i rozpływa się na fantastycznych kształtach. W spocie czekoladę można nie tylko zobaczyć, ale i usłyszeć. Jak to możliwe? Obrazowi towarzyszą prawdziwe dźwięki jej łamania, sypania proszku kakaowego i inne odgłosy procesu produkcji czekolady gorzkiej. Kinowe nagłośnienie zapewnia bogate doświadczanie dźwięku i wydobywa wszystkie akcenty kompozycji.

W ramach kampanii stworzono spoty 30 s i 60 s, które są emitowane w kinach oraz krótkie formy 6s do internetu. Za kreację odpowiada agencja Geometry Global część grupy Ogilvy. Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Fiction Adrian Pawłowski. Kompozycję muzyczną z dźwięków towarzyszących powstawaniu czekolady gorzkiej stworzyło studio CORD Poland.

Comments

comments

144
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...