Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Redakcja PR - 03.07.2017
207

Isobar Poland Group uruchamia International Social Media Management Center

Isobar Poland Group, w której skład wchodzą Isobar Polska, Lubię to – linked by Isobar oraz Hypermedia – linked by Isobar, uruchomiła strukturę przeznaczoną do globalnej obsługi kanałów social media. Zespołem ekspertów pokieruje Marta Zajdel, International Product Development Director.

Międzyagencyjne International Social Media Management Center powstało z połączenia zespołów eksperckich działających w ramach należących do Isobar Poland Group agencji. Nowa usługa przeznaczona jest dla klientów prowadzących komunikację w mediach społecznościowych na co najmniej dwóch rynkach.

Interanational Social Media Management Center oferuje usługi z zakresu strategii, kreacji, produkcji contentu, moderacji profili social media, komunikacji kryzysowej, social commerce, paid social a także social listening. W ramach nowopowstałej struktury działa ponad 100-osobowy zespół, w ramach którego pracują również native speakerzy obsługujący lokalne profile marek.

International Social Media Management Center to odpowiedź na potrzeby globalnych klientów, którzy prowadzą działania marketingowe na wielu rynkach jednocześnie. Tacy klienci potrzebują szczególnego wsparcia, jeśli chodzi o komunikację w mediach społeczenościowych. Dzięki powołaniu  International Social Media Management Center w ramach jednej struktury znaleźli się eksperci od kreacji contentu, wsparcia sprzedaży, a także moderacji. Dzięki temu nasi międzynarodowi klienci uzyskają jeszcze lepsze wsparcie w zakresie realizacji strategii ich obecności w globalnych kanałach social media. W ofercie centrum klienci międzynarodowi znajdą pełny pakiet usług związanych z działaniami w mediach społecznościowych – od strategii, poprzez kreowanie contentu, moderację 24/7, aż po zaawansowane rozwiązania wspierające sprzedaż i analitykę – mówi Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director Isobar Poland Group.

Marta Zajdel, Isobar Poland Group

Ekspercki zespół działający w ramach nowej struktury realizuje projekty w obszarze B2C oraz B2B m.in. dla ponad 20 marek z sektora FMCG, odzieżowego, OTC. Projekty prowadzone są na ponad 30 rynkach.

Isobar Poland Group działa w ramach polskiego oddziału Dentsu Aegis Network.

Comments

comments

207
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...