Iskrzenie Studio wdroży i obsłuży komunikację produktów z linii Chitosan

Informacja Prasowa - 19.08.2019
18

Iskrzenie Studio wdroży i obsłuży komunikację produktów z linii Chitosan

Portfolio warszawskiego studio projektowo-strategicznego Iskrzenie powiększa się o obsługę komunikacji polskiej firmy produkującej naturalne kosmetyki – Chitone. Iskrzenie będzie odpowiadało za PR oraz obsługę marki naukowej Chitosan z unikatowym składnikiem ChitoVelum® i ChitoVelum®PRO w nowych mediach.

Dodatkowo studio zaprojektowało Key Visual dla marki Chitosan z unikatowym składnik ChitoVelum® i pełną oprawę wizualną komunikacji w Social Media. Współpraca obejmuje działania z zakresu PR, marketingu, promocji oraz Social Media; prowadzenie komunikacji na platformach: Facebook & Instagram + LinkedIN. Dodatkowo studio wykona obsługę związaną z influence marketingiem. USP firmy Chitone jest unikatowy składnik ChitoVelum® oraz ChitoVelum® w wersji PRO. Jednym z zadań Iskrzenia jest dotarcie do świadomych konsumentów (B2C) z promowaną marką i jej unikatowymi wartościami. W kolejnym etapie współpracy Studio dotrze do kontrahentów w obszarze B2B, gdyż ChitoVelum® i opatentowana formulacja ChitoVelum® PRO może być składnikiem produktów innych marek, różnych producentów.

 

Stworzyliśmy Iskrzenie Studio właśnie po to, by obsługiwać firmy, które działają dla dobra konsumentów i planety, więc Chitone idealnie wpisuje się w naszą misję – i vice versa. To producent w 100% bezpiecznych, naturalnych kosmetyków z prostym składem, który stawia na uczciwą i rzetelną komunikację; wyznajemy te same wartości w sztuce marketingu i promocji, więc pokrywamy szczególne nadzieje w tej współpracy– dodaje Mikołaj Nowak, współwłaściciel Iskrzenia.

 

Studio Iskrzenie powstało w marcu, 2019 roku. Powołali je projektant Artur Kluska i strateg mediowy Mikołaj Nowak, którzy wcześniej zajmowali się obsługą niestandardowych projektów w mediach i na rynku interactive. Kluska pracował m.in. z GBH Design oraz Redscout w Londynie; Nowak ponad 8 lat spędził w Grupie TVN, gdzie odpowiadał za promocję “Faktów” TVN i dziennikarzy redakcji. Następnie pełnił funkcję Dyrektora Marketingu, Promocji i PR w pionie telewizyjnym Grupy ZPR Media, podlegały mu takie marki jak: NOWA TV, FOKUS TV i TO WIDEO.

Comments

comments

18
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...