IPG Mediabrands reorganizuje struktury Client Service
W ramach grupy IPG Mediabrands wprowadzono nową strukturę zespołów współpracujących z klientami. Zmiany obejmują wszystkie teamy domów mediowych Initiative i UM. W nowej strukturze zespołami klienckimi będą współkierowali managerowie z kompetencjami offline’owymi i online’owymi. Jak mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands nowa organizacja obszaru Client Service pozwali na lepszą koordynację obsługi oraz wzmocni implementację działań digitalowych w komunikacji klientów agencji.
Efektem wprowadzonych zmian jest powołanie w każdym z domów mediowych trzech teamów klienckich. Na czele zespołów Client Service’owych w Initiative stanęli: Łukasz Kozłowski (Account Director) wspierany przez Martę Bąkowską (Digital Account Director), Paulina Pawińska (Group Account Director) wspomagana przez Jakuba Margola (Communication Manager) oraz Anna Świętoń (Group Account Director), z którą współpracuje Magdalena Sikorska (Digital Communication Manager) i niedawno dołączyła do agencji.
Równolegle szefami teamów UM-u są: Iwona Michałczak (Group Account Director) wspierana przez Agnieszkę Barańską (Senior Communication Manager), Elżbieta Kręt (Group Account Director) wspomagana przez Katarzynę Cycoń – Kościówko (Digital Communication Manager) oraz Agnieszka Jacobi (Senior Communication Manager) wraz z Karoliną Kowalczyk – Barczak (Digital Media Manager).
Magdalena Sołtan – Zabielska (Client Service Managing Director w UM) i Michał Strzałkowski (Client Service Managing Director w Initiative) niezmiennie są odpowiedzialni za operacyjną działalność obu agencji mediowych.