Interia Sport pierwszy raz w historii serwisem nr 2 w kategorii „Sport”

Informacja Prasowa - 01.03.2024
134

Wyprzedza Przegląd Sportowy Onet i Sport.pl

Interia Sport i Polsatsport.pl dzięki grze zespołowej osiągają coraz ambitniejsze cele. Serwis sportowy Interii awansował na drugą pozycję w swojej kategorii, wyprzedzając m.in Przegląd Sportowy Onet i Sport.pl. Według badań Mediapanelu łącznie Interię Sport i Polsatsport.pl* odwiedziło w tym miesiącu 8,1 mln kibiców, co zapewniło Grupie Polsat – Interia drugie miejsce w kategorii „Sport”. Wydawca obu serwisów rozwija się najszybciej w tym segmencie tematycznym w Polsce. 

 Według badań Mediapanelu Interia Sport w lutym tego roku pierwszy raz w historii zdobyła drugie miejsce w kategorii „Sport” w Polsce. Razem z serwisem najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie śledziło 7,4 mln kibiców. Interia Sport wyprzedziła m.in. Przegląd Sportowy Onet (7 mln RU) i Sport.pl (5,8 mln RU). Awans o jedną pozycję w górę odnotował także serwis Polsatsport.pl (2,9 mln RU).

W lutym dzięki ścisłej współpracy w ramach Grupy Polsat Plus oba serwisy prezentowały skróty video sportowych hitów Telewizji Polsat i Eleven Sports, w tym meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów, La Liga i Serie A. Kibice mogli zobaczyć m.in. Roberta Lewandowskiego i Piotra Zielińskiego w akcji przed barażami do EURO 24. Luty był też miesiącem tenisowych emocji. Oba serwisy pokazały drogę Igi Świątek do zwycięstwa w turnieju w Dosze oraz zacięte pojedynki Huberta Hurkacza.

Grupa Polsat – Interia rozwija się najszybciej w tym sektorze spośród topowych wydawców w Polsce. Według badań Mediapanelu w ciągu roku (luty 2023 – luty 2024) jej serwisy i aplikacje (Interia Sport i Polsatsport.pl) łącznie zwiększyły zasięg o ponad 1,2 mln RU (+18 %). Konkurencyjne grupy medialne w tym czasie odnotowały znaczący spadek zainteresowania kibiców. Zasięg Grupy Wirtualna Polska zmniejszył się o 1,1 mln RU (-12%), RAS Polska – 1,1 mln RU (-13%), a Grupy Agora – 1 mln RU (-14%).

Według badań Mediapanelu Grupa Polsat – Interia jest najczęściej wybierana w Polsce wśród użytkowników urządzeń mobilnych w kategorii „Sport”. Jej serwisy i aplikacje łącznie wygenerowały na tej platformie zasięg na poziomie 7,7 mln RU.

Comments

comments

134
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...