Interia odpowiada na pytania internautów związane z pandemią koronawirusa

Informacja Prasowa - 31.03.2020
206

Interia odpowiada na pytania internautów związane z pandemią koronawirusa

Portal uruchomił nowy crossredakcyjny format Odpowiada mi Interia, w którym dziennikarze będą zamieszczać odpowiedzi na pytania zadawane przez internautów.

Format „Odpowiada mi Interia” umożliwia internautom szybkie dotarcie do sedna spraw, które ich interesują, a także zadawanie nowych pytań, na które nie znaleźli jeszcze satysfakcjonującej odpowiedzi. Format zawiera wyłącznie pytania wraz z wyczerpującymi i konkretnymi odpowiedziami w prostej i zwięzłej formie.

Treści w „Odpowiada mi Interia” są przygotowywane przez różne serwisy, zależnie od tematyki zagadnienia. W ten sposób redakcja sportowa odpowie np. na pytania związane z wpływem pandemii na harmonogram imprez sportowych, a redakcja biznesowa zamieści odpowiedzi na pytania związane z aktualną sytuacją na rynku pracy, czy też podpowie jak zawiesić raty kredytu. W „Odpowiada mi Interia” pojawią się także odpowiedzi na pytania bezpośrednio dotyczące koronawirusa, zakażeń
i choroby, którą wywołuje.

Cykl zrodził się po to, żeby ułatwić internautom znalezienie rzetelnych, wiarygodnych i sprawdzonych informacji. A to w tym momencie jest zadaniem niełatwym nawet dla osób, które na co dzień świetnie radzą sobie ze znajdowaniem i weryfikacją informacji znalezionych w sieci– mówi Marzena Suchan, Dyrektor Serwisów Informacyjnych w Interii. – Tworząc „Odpowiada mi Interia” chcemy wesprzeć Polaków w poruszaniu się w gąszczu informacji, które pojawiają się w całym internecie– dodaje Suchan.

Pytania i odpowiedzi w ramach „Odpowiada mi Interia” będą agregowane w raporcie specjalnym o tym samym tytule: (URL: https://fakty.interia.pl/raporty/raport-odpowiada-mi-interia).

Według Badania Gemius/PBI w lutym 2020 roku strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,3 mln realnych użytkowników, 1, 4 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,2 mln realnych użytkowników 747mln odsłon.

Comments

comments

206
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...