Integracja Justtag Group z Smart Ad Server i SSP należącymi do Smart

Informacja Prasowa - 06.04.2022
4

Integracja Justtag Group z Smart Ad Server i SSP należącymi do Smart

Integracja Justtag Group z Smart Ad Server i SSP należącymi do Smart

Od marca 2022 r. Klienci prowadzący działania w Smart mogą wykorzystywać dane Justtag Group w swoich kampaniach. Dane z DMP Audience Solutions (Justtag Group) zostały zintegrowane z platformą Smart Buyer Connect. Proces ten umożliwia dostarczanie agencjom mediowym i klientom bezpośrednim jakościowych segmentów do targetowania w tym:

  • taksonomię standardową Justtag Group – segmentacja w podziale na typy i kategorie danych, dostępna dla wszystkich użytkowników w Smart Buyer Connect
  • segmenty custom – unikatowe segmenty użytkowników, odpowiadające na potrzeby Klienta i udostępniane na określone konto. Segmenty custom można zamówić kontaktując się z zespołami Justtag Group i Smart.

Segmenty Justtag Group można łączyć z innymi kryteriami targetowania dostępnymi na platformie Smart Buyer Connect, m.in. viewability, completion rate w celu tworzenia niestandardowych pakietów aukcji na inventory czołowych polskich wydawców. Gotowe do użycia paczki aukcji, mogą być aktywowane w najpopularniejszych platformach DSP, oferując precyzję zaawansowanych segmentów Justtag Group emitowanej na powierzchni wydawców premium dostępnej w SSP Smart.

Współpraca ma charakter długofalowy i umożliwia reklamodawcom precyzyjne dotarcie do grupy odbiorców i osiągać lepsze KPI w kampaniach.

Marcin Czachorowski – Senior Manager, Demand Partnerships CEE w Smart: „Z nieukrywaną przyjemnością ogłaszamy nasze partnerstwo z Justtag Group, wiodącym dostawcą danych w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Naszym wspólnym celem jest zapewnienie kupującym programmatic najlepiej dopasowanych do ich potrzeb rozwiązań, dzięki połączeniu w ramach jednej platformy zasobów reklamowych i precyzyjnych danych.”

Anna Babiel-Kowalczyk, Head of Product & Partnerships w Justtag Group: “Dzięki kolejnej integracji DMP Justtag Group zwiększamy dostępność naszych danych i segmentacji. Wierzymy, że współpraca ze Smart to dla nas dzisiaj nowe, kluczowe i wartościowe relacje z reklamodawcami, a w przyszłości bez 3rd party cookies jedna z najważniejszych integracji dla naszego systemu identyfikacji JustID.”

 

Comments

comments

4
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...