Initiative wygrywa budżet firmy FFiL Śnieżka

Informacja Prasowa - 16.03.2017
52

Dom mediowy Initiative wygrał przetarg na obsługę mediową FFiL Śnieżka

Producent farb i lakierów zakończył przetarg na obsługę mediową swoich działań reklamowych. W konkursie wygrał dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

Dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands) wygrał przetarg na obsługę mediową firmy FFiL Śnieżka SA. Agencja będzie odpowiedzialna za działania reklamowe dla takich marek producenta jak m.in.: Śnieżka, Magnat oraz Vidaron. – Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Initiative ponownie będzie współpracować z firmą FFiL Śnieżka – mówi Marcin Dec, CEO IPG Mediabrands. Poprzednio agencja obsługiwała firmę FFiL Śnieżka  w latach 2012 – 2015 r.

Initiative zajmie się planowaniem i zakupem mediów już dla najbliższych działań reklamowych marektera.

Szczegóły przetargu oraz wartość budżetu reklamowego nie zostały podane.

Według danych Kantar Media wydatki reklamowe FFiL Śnieżka w mediach wyniosły w ub.r. 58,3 mln zł.

Dom mediowy Initiative jest częścią międzynarodowej sieci IPG Mediabrands; Initiative całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej wraz z dedykowanymi jednostkami specjalistycznymi: Mediabrands Studios (branded content), Reprise Media (SEM/SEO, afiliacje, mobile performance), Mediabrands Analytics (modelowanie atrybucyjne i ekonometryczne ), Mediabrands Social (content&paid). Wśród klientów agencji są m.in. Orange Polska, Tchibo, BMW, Bank Millenium.

Comments

comments

52
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...