Influencerzy udekorowali swoje wnętrza z Ritter Sport

Informacja Prasowa - 24.10.2023
101

Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach

W ramach najnowszej kampanii marka Ritter Sport nawiązała współpracę z influencerami związanymi z szeroko pojętą tematyką home decor. Wszystko po to, by wspólnie zainspirować swoich odbiorców do eksperymentowania z kolorami we wnętrzach.

Kreatywne paczki, wysłane do influencerów, zawierały list z zadaniem, czekolady Ritter Sport w różnych smakach i… odpowiadające im kolorystycznie farby do malowania wnętrz
o nazwach: MARZIPAN, WHITE WHOLE HAZELNUT, DARK ALMOND & ORANGE, STRAWBERRY YOGURT, HAZELNUTS i COCONUT. Zostały one wyprodukowane
w limitowanych seriach, specjalnie na potrzeby akcji.

Akcja miała na celu z jednej strony zaskoczyć odbiorców, pokazując teoretycznie niemożliwe połączenie słodyczy i farb, a z drugiej, że inspiracji możemy szukać wszędzie, także na opakowaniu ulubionej czekolady. Zaangażowani w program metamorfoz twórcy udowodnili, że smak to dużo szersze pojęcie i możemy go pobudzać delektując się smacznymi przekąskami, ale także otaczając się pięknymi przedmiotami bądź przebywając w zachwycających kolorami wnętrzach – komentuje Dominika Barycka, Brand Managerka marki Ritter Sport w Novi FMCG Sp. z o.o.

Na profilach influencerów zaangażowanych do kampanii umieszczone zostały publikacje pokazujące proces wprowadzania kolorów do ich codzienności. Tworzyli oni autorskie dekoracje i stylizacje właśnie z wykorzystaniem limitowanych farb Ritter Sport.  Conchita Home zaprezentowała metamorfozę starej komody, Ourchoys udekorowali krzesło oraz namalowali własny obraz, Colores de mi alma odmieniła wnętrze domku do zabawy dla dzieci, natomiast odinspiracjidorealizacji nadała zwykłej ścianie nowego wymiaru, umieszczając na niej obraz w całości namalowany farbami od Ritter Sport.

Akcja Ritter Sport z influencerami stanowiła część większej kampanii, w ramach której odbyła się także sprzedażowa kampania OOH oraz aktywacja konsumencka. W przypadku tej drugiej uczestnicy konkursu, zainspirowani realizacjami współpracujących z Ritter Sport twórców oraz smakami i kolorystyką swoich ulubionych czekolad, przesyłali zgłoszenia pokazujące je na tle odpowiadających im kolorystycznie przedmiotów w swoich domach.

Kampanię przygotowała i zrealizowała  agencja 19 Południk.

 O Ritter Sport

Ritter Sport jest firmą rodzinną, działającą od ponad 100 lat. Czekolady te są wyjątkowe ze względu na szczególną dbałość́ o jakość́ najważniejszego surowca – kakao. Wszystkie czekolady Ritter Sport powstają w jednej fabryce w Niemczech (Waldenbuch), dzięki czemu jakość czekolad na całym świecie jest jednakowo wyśmienita. Celem receptur czekolad Ritter Sport jest jak najprostszy skład – dobra czekolada nie potrzebuje więcej. Kakao w każdej tabliczce pochodzi tylko z jednego kraju pochodzenia – Ghany, Nikaragui lub Peru – i jest w 100% certyfikowane, pochodzące ze zrównoważonych upraw.

W Polsce dystrybutorem marki Ritter Sport jest Novi FMCG Sp. z o.o., która od 20 lat pomaga swoim partnerom w skutecznej ekspedycji czołowych, światowych marek słodyczy i napojów. Profesjonalnie zarządza całym procesem dostawy i sprzedaży, dzięki rozwiniętej strukturze wewnętrznej i autorskim narzędziom sprzedażowym, współpracując z niemal wszystkimi sieciami handlowymi w kraju.

Comments

comments

101
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...