Influencerka Natalia Karczmarczyk i Spotlight Agency przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet

Informacja Prasowa - 18.10.2021
204

Influencerka Natalia Karczmarczyk i Spotlight Agency przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet

Influencerka Natalia Karczmarczyk i Spotlight Agency przekazały ponad 25 tys. zł Fundacji Centrum Praw Kobiet

Jedna z najpopularniejszych polskich gwiazd internetu Natalia “NATSU” Karczmarczyk i agencja influencer marketingu Spotlight przekazały swoje wynagrodzenie z gali MMA, w której walczyła Natsu, na wsparcie Fundacji Centrum Praw Kobiet.

Przekazanie kwoty 25 138,21 zł odbyło się w piątek, 15 października, w siedzibie Fundacji. To całe wynagrodzenie, otrzymane przez Natalię Karczmarczyk i reprezentującą ją Spotlight Agency, ze sprzedaży pay-per-view na walkę MMA w trakcie High League, w której Natsu pokonała influencerkę Lexy Chaplin.

Przed udziałem w gali, na Instagramie Natalii, obserwowanym przez ponad 1.3 mln fanów, została udostępniona ankieta, w której widzowie mogli wybrać jedną z instytucji, wspierających działania kobiet. – Od początku wiedziałam, że chcę przekazać pieniądze z PPV na pomoc dla którejś z Fundacji. To moi widzowie zdecydowali, dokąd pójdzie ta kwota, ale cieszę się, że jest to właśnie Centrum Praw Kobiet. Zajmują się nie tylko bieżącą pomocą, ale również profilaktyką poprzez świetnie przygotowane kampanie, np. „Równe związki”. Zachęcam do zapoznania się z tym projektem, ponieważ aspektu równości w relacji partnerskiej trzeba się po prostu nauczyć. – mówi Karczmarczyk.

 – Natalia w sierpniu wygrała w pięknym stylu swoją walkę w MMA i nie przestaje walczyć – tym razem o wsparcie kobiet. Cieszymy się, że również możemy przekazać naszą część wynagrodzenia dla CPK, bo dla Spotlight Agency, która zatrudnia zdecydowanie więcej kobiet niż mężczyzn, również na stanowiskach menedżerskich, równość kobiet jest od początku kluczową wartością – mówi Olivia Drost, partner zarządzająca w agencji Spotlight.

Darowizna wspomoże bieżące działania i projekty, które mają na celu przeciwdziałanie wszelkim formom agresji i dyskryminacji wobec kobiet.

Comments

comments

204
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...