Imago PR z odświeżoną strukturą i wzmocnieniami

Informacja Prasowa - 29.03.2022
190

Imago PR z odświeżoną strukturą i wzmocnieniami

Imago PR z odświeżoną strukturą i wzmocnieniami

 Imago Public Relations modyfikuje strukturę i wzmacnia zespół. Marta Dobrzańska i Maciej Preidl awansowali na stanowiska account director. Do agencji dołączył Paweł Gniadek, który objął stanowisko strategy director.

 Marta Dobrzańska i Maciej Preidl pracują w Imago PR od 2015 r. Oboje pracowali do tej pory na stanowiskach senior account manager, kierując zespołami, które z sukcesami świadczą usługi dla klientów Imago PR. Marta Dobrzańska i Maciej Preidl prowadzili projekty nagradzane w konkursach na najlepsze kampanie PR: Złote Spinacze oraz European Excellence Awards. Na nowych stanowiskach nadzorują realizację wszystkich projektów agencji w obszarach brand PR i corporate PR.

Nowo utworzone stanowisko strategy director objął Paweł Gniadek, który odpowiada za strategie opracowywane i realizowane przez Imago PR na rzecz klientów agencji oraz za koordynację w obszarze new business. Pawel Gniadek wcześniej pracował na kierowniczych stanowiskach zarówno w agencjach public relations jak i w dużych organizacjach.  Współtworzył efektywne struktury komunikacyjne i promocyjne, przygotował i nadzorował w obszarze komunikacji i promocji wiele skutecznych projektów (np. IPO, przejęcia, konsolidacje) i kampanii. W dorobku ma (wraz z zespołami) liczne nagrody i wyróżnienia, w tym m.in. przyznawane przez Gazetę Giełdy „Parkiet” dwie pierwsze nagrody za najlepsze relacje inwestorskie tytuł „Człowiek PR-u 2012” przyznany w 2012 r. przez branżowy miesięcznik „Brief”. Paweł Gniadek prowadzi również zajęcia dla studentów dotyczące różnych obszarów komunikacji.

W ramach zmodyfikowanej struktury, od kilku miesięcy w agencji funkcjonuje także zespół dedykowany komunikacji w mediach społecznościowych, którym kieruje Bartosz Makowiec.

– Zmiany w naszej organizacji są odpowiedzią na dynamicznie zachowujący się rynek, w którym potrzeby klientów stały się zmienne w krótkich okresach i wymagają sięgania po nowe kompetencje. Chcemy być dla naszych klientów partnerem w dostosowaniu ich strategii do nowych, a czasem nagłych wyzwań. Ostatnie decyzje personalne są tego gwarancją – mówi Rafał Czechowski, założyciel firmy i managing director w Imago PR.

Marta Dobrzańska

 Maciej Preidl

 

Comments

comments

190
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...