IgnitionOne zwycięzcą Digiday Signal Awards

Informacja Prasowa - 25.08.2016
15

IgnitionOne z nagrodą Digiday Signal Awards

IgnitionOne, globalny lider data driven marketing, został nagrodzony przez DigiDay.com w tegorocznej edycji konkursu “Digiday Signal Awards”. Popularny serwis nagrodził rozwiązanie Digital Marketing Suite (DMS) w kategorii „Best Cloud Data Integration Platform”. Wspomniany system, który opiera się na zaawansowanym scoringu, jest dostępny także w Polsce.

DigiDay.com, amerykański portal poświęcony marketingowi i mediom cyfrowym, po raz kolejny ogłosił zwycięzców Digiday Signal Awards. Nagrody przyznawane są najlepszym technologiom marketingowym i reklamowym.

Rozwiązanie Digital Marketing Suite (DMS), które opiera się na specjalnej metodzie oceny zachowań klienta odwiedzającego stronę www (scoring), jest sztandarowym produktem IgnitionOne. Scoring bazując na zaawansowanych narzędziach analitycznych, pozwala na dostosowanie komunikatów reklamowych do konkretnej osoby. Koncept IgnitionOne pozwala na komunikację 1:1, czyli umożliwia dopasowanie przekazu do każdego z osobna, a nie do grup klienckich.

Nagroda Digiday Signal Awards wyróżnia IgnitionOne na tle globalnej konkurencji – wśród firm takich jak Oracle, Adobe, Salesforce, Hubspot, Marketo. Jest to niewątpliwie nie tylko wielki zaszczyt, ale również dowód na to, że najlepsi eksperci w branży IT doceniają przewagę scoringu IgnitionOne. Nasze zwycięstwo pokazuje, że automatyzacja marketingu nie tylko może wypierać klasyczne rozwiązania oparte o biznes reguły, ale także być remedium na rozrastające się działy digital marketingu – komentuje dla publicrelations.pl Krzysztof Nowicki z IgnitionOne

Globalne trendy wskazują, że coraz więcej marketerów używa 1st party data do targetowania reklamy. Właśnie z tego powodu badanie skłonności zakupowej na stronie www jest tak ważne. Nagroda to kolejny argument dla marketerów, umożliwiający przekonanie zarządów firm do inwestycji w tak zaawansowane systemy analityczne.”

Niedawno firma rozwinęła swój system  DMS o Facebook Custom Audiences i Google RSLA, czyli retargeting na bazie scoringu (Score Powered Audiences). Pierwszym case study potwierdzającym skuteczność udoskonalonej platformy, była kampania Toyoty. IgnitionOne razem z producentem samochodów retargetowało klientów na podstawie wyszukiwań aut. Osoby parokrotnie odwiedzające stronę konkretnego modelu Toyoty, mogły następnie zobaczyć na Facebooku reklamę samochodu, którym były zainteresowane. Kampania została uruchomiona w sierpniu 2015 roku, a jej wyniki z miesiąca na miesiąc są coraz lepsze. Do tej pory konwersja wzrosła o 360%, a CTR o 87%.

Comments

comments

15
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...