Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Informacja Prasowa - 24.06.2021
222

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

Icon Strategies dla Grupy Saint-Gobain

– Saint-Gobain wybrała Icon Strategies do opracowania strategii komunikacyjnej i realizacji projektu komunikującego w Polsce nowy cel nadrzędny Grupy: „Making the world a better home”.

Projekt będzie miał zasięg ogólnopolski i będzie bazował na merytorycznej wiedzy  i doświadczeniu ekspertów Saint-Gobain. W jego realizację ma być zaangażowana większość z kilkunastu marek wchodzących w portfolio Grupy w Polsce, m.in. Isover, Rigips, Adfors, Glassolutions czy Ecophon.

Firma tworzy, produkuje i dystrybuuje materiały i rozwiązania mające ważny wpływ na jakość życia na co dzień np. w budynkach, w środkach transportu, a także w inwestycjach infrastrukturalnych oraz w wielu zastosowaniach przemysłowych.

Zarówno Icon Strategies, jak i Saint-Gobain na tym etapie nie zdradzają szczegółów projektu.

– Na tę chwilę mogę powiedzieć, że inicjatywa będzie dotyczyły jakości życia Polaków – zarówno w miejscu zamieszkania, jak i miejscach, w których pracujemy, czy środkach transportu – w przyszłości, na co nasz klient będzie miał realny wpływ – mówi Michał Sobiło, dyrektor zarządzający Icon Strategies.

Działania komunikacyjne rozpoczną się w sierpniu i potrwają do końca roku. Zespół kierowany przez Michała Sobiłę jest odpowiedzialny za strategiczne doradztwo komunikacyjne, współodpowiada za opracowanie ostatecznego kształtu projektu we współpracy z ekspertami Saint-Gobain i ekspertami zewnętrznymi oraz za komunikację projektu wobec mediów ogólnopolskich i regionalnych oraz online.

Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze konkursu ofert.

 

Comments

comments

222
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...