IAA Polska z czterema nowymi członkami: Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do stowarzyszenia
Informacja Prasowa - 26.01.2022IAA Polska z czterema nowymi członkami: Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do stowarzyszenia
IAA Polska z czterema nowymi członkami: Grupa RMF, Antal, RTB House i Carrefour dołączają do stowarzyszenia
Kolejne organizacje dołączają do IAA Polska. Do kurii mediów przystępuje Grupa RMF, do kurii professional services – agencja rekrutacyjna Antal oraz agencja reklamowa RTB House, zaś do kurii reklamodawców – Carrefour Polska.
Grupa RMF działa na rynku radiowym od 1997 roku, obecnie jest największym nadawcą radiowym w kraju. Jej podstawowym przedmiotem działalności jest sprzedaż czasu reklamowego w stacjach radiowych RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic oraz powierzchni reklamowej w serwisach internetowych Grupy. W skład Grupy RMF wchodzą ogólnopolskie radio RMF FM – największa polska rozgłośnia, działająca od 1990 roku, sieć RMF MAXXX – grupa stacji lokalnych i regionalnych w formacie CHR oraz RMF Classic – ponadregionalne radio obecne w 21 miastach Polski, grające muzykę filmową i klasyczną oraz poruszające tematy kultury i sztuki.
Antal to jeden z liderów rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR, w Polsce od 1996 roku. Prowadzi projekty w kraju i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki. W Antal działa 10 dywizji rekrutacyjnych oraz zespoły doradzające firmom w zakresie oceny i rozwoju pracowników, employer branding i analiz rynkowych.
RTB House to globalna firma dostarczająca technologie marketingowe dla największych marek i agencji na całym świecie. Autorski mechanizm zakupu reklam jest pierwszym na świecie opartym w całości o algorytmy Deep Learning. Umożliwia reklamodawcom osiąganie wyjątkowych efektów i realizowanie celów na każdym etapie lejka sprzedażowego. Założoną w 2012 roku firmę RTB House tworzy ponad 1000 specjalistów w przeszło 30 lokalizacjach na całym świecie. RTB House obsługuje ponad 3000 kampanii dla klientów z regionów EMEA, APAC i obu Ameryk.
https://www.rtbhouse.com/