Human Signs nowym członkiem ZFPR

Informacja Prasowa - 04.08.2020
51

Human Signs nowym członkiem ZFPR

Human Signs nowym członkiem ZFPR

Human Signs dołącza do Związku Firm Public Relations. To kolejna agencja PR, która w tym wyjątkowym roku, zdecydowała się współpracować z ZFPR na rzecz kształtowania profesjonalnego środowiska public relations w Polsce.

Human Signs jest nową marką, należącą do spółek Konkret PR oraz Futurama Communication Intelligence. W maju 2020 roku firmy specjalizujące się w rynkach nieruchomościowym, farmaceutycznym, lifestylowym, finansowym, fin-tech i retail połączyły się, rozszerzając zakres swoich dotychczasowych działań. Human Signs oferuje szereg usług z zakresu komunikacji i marketingu. Głównymi klientami agencji są: Panattoni Europe, Stena Line, IPSEN, Wendre, Bibby Financial Services oraz Bank BPS.

„Przystąpienie do ZFPR to kolejny krok w budowaniu pozycji naszej marki na rynku. Obserwując zmiany zachodzące w ZFPR jesteśmy przekonani, że organizacja, w szeregi której wstępujemy, pozwoli nam być jedną z wielu marek, które stają na straży etyki, zdrowej konkurencji oraz zaufania do branży. Jako Human Signs chcemy aktywnie uczestniczyć w najważniejszych, sygnowanych przez ZFPR, wydarzeniach branżowych, takich jak konferencje, webinary czy konkursy. Ponadto, z powodu pandemii stanęliśmy, jak wiele firm, w obliczu zmiany, nie tylko w zakresie pracy zdalnej czy przeniesienia aktywności do sfery online, ale również weryfikacji zaplanowanych strategii i budżetów. Możliwość wymiany myśli z profesjonalistami należącymi do organizacji, może okazać się pomocna w niełatwym dla branży czasie” – powiedziała Ewa Król-Sawicka, Managing Partner w Human Signs.

Markę Human Signs tworzą dwie doświadczone agencje – Konkret PR i Futurama Communication Intelligence. Firmy połączyły się operacyjnie, a od połowy maja br. zrezygnowały z posługiwania się swoimi dotychczasowymi nazwami. Partnerami Zarządzającymi nowej marki są: Ewa Król-Sawicka (wcześniej w Konkret PR) oraz Waldemar Leszczyński (wcześniej w Futurama).

Mocną stroną Human Signs są interdyscyplinarne, doświadczone zespoły. Połączenie kompetencji pozwala agencjom funkcjonować w szerszym spektrum branż. Wspólnie mogą gwarantować klientom szerszy zakres usług z obszaru komunikacji marketingowej. Human Signs zachowało dotychczasowe kompetencje tworzących tę markę agencji w komunikacji obszarów: korporacyjnego, finansowego            i technologicznego, zdrowia, CSR’u czy lifestylu, dostosowując je do nowoczesnego marketingu                     i eksplorując PR pod kątem SEO (analizy), mobile marketing i social media.

W strukturach połączonych agencji są osoby odpowiedzialne za budowanie serwisów internetowych, a także za produkcję treści audio oraz wideo.

Comments

comments

51
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...