Huawei z nową kampanią regionalną

Informacja Prasowa - 04.12.2019
126

Huawei z nową kampanią regionalną

Na przełomie listopada i grudnia ruszyła kampania regionalna dla Huawei pod hasłem „The most powerful story is you”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.

Kampania regionalna została wyprodukowana na rynki Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawię. Spoty telewizyjne będą prezentowane łącznie w 13 krajach, m.in. Austrii, Czechach oraz Chorwacji. Emisja spotów rozpoczęła się na przełomie listopada i grudnia (w Polsce – 25 listopada) i potrwa do końca roku. Ponadto kampania obejmuje działania online oraz OOH.

Celem kampanii jest ugruntowanie wizerunku marki w regionie oraz wzmocnienie pozycjonowania wokół idei „Make it possible”. Grupą docelową są dotychczasowi oraz potencjalni użytkownicy produktów Huawei.

W spocie telewizyjnym marka Huawei przedstawia różnych bohaterów, którzy wytrwale i konsekwentnie dążą do osiągnięcia wyznaczonych celów. Na swojej drodze mierzą się z wieloma trudnościami i wątpliwościami. To właśnie pokonywanie przeszkód sprawia, że bohaterowie stają się silniejsi. Spot pokazuje, jak marka Huawei wspiera i inspiruje swoich konsumentów w wytrwałej pracy do osiągania ważnych celów. Do kampanii zostali zaangażowani lokalni celebryci z Austrii, Słowacji czy Czech. W Polsce kampanię wspiera Robert Lewandowski.

Komentując pomysł kreatywny Rafał Michałek – Czerepak, CEE & Nordic Creative Director w Huawei powiedział: Wspólnie z Havasem stworzyliśmy kreację, która wyróżnia się na tle reklam z sektora telekomunikacyjnego – skupiliśmy się na wartościach ważnych dla naszych konsumentów. W przemyślany i kreatywny sposób pokazaliśmy emocjonalne historie, z którymi utożsamić się może każdy z nas – to historie o pokonywaniu codziennych trudności – niezależnie od tego czym ta trudność jest dla konkretnej osoby. Postawiliśmy na szybką i dynamiczną akcję ze świetną grą aktorów oraz pięknymi zdjęciami. Dążenie do tego efektu przypomina historię z naszego filmu, były wzloty i upadki, walka o ujęcia, kadry, ale właśnie dlatego jest jeszcze bardziej emocjonująca. Dobrze jest mieć agencję i reżysera, którzy są partnerami, wspierającymi, ale jednocześnie walczącymi o swoje racje.

 

 

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...