Huawei z nagrodą Superbrands 2019 w uznaniu dla siły marki
Huawei został wyróżniony statuetką Superbrands 2019 i tym samym dołączył do prestiżowego klubu skupiającego najsilniejsze marki w swojej dziedzinie. Tytuł Superbrands przyznawany jest głosami konsumentów na świecie od ponad 25 lat, w Polsce od 13.
Proces wyłaniania laureatów Superbrands składa się z dwóch etapów. Pierwszy to szeroko zakrojone badanie konsumentów, które jest jednym z największych tego typu w Polsce. Całości dopełnia druga część procesu, w której Rada Marek – eksperci z dziedzin brandingu, strategii, badań, marketingu, PR i reklamy biorą udział w głosowaniu. Połączone wyniki obu etapów składają się na ostateczny werdykt.
–Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dowody uznania dla Huawei płyną ze strony najbardziej wymagającej grupy, czyli konsumentów. Jest to dla nas zaszczyt, a zarazem impuls do dalszej, intensywnej pracy, zgodnie z naszym hasłem „Make it possible”. Wierzymy, że dzięki determinacji, wysokim ambicjom i innowacyjnym produktom, jeszcze więcej Polaków pokocha naszą markę – powiedziała Dorota Natalia Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digital Huawei Consumer Business Group Polska.
Superbrands od ponad 20 lat wyłania w 80 krajach najsilniejsze marki na poszczególnych rynkach i prezentuje historie ich sukcesów. Tytuł otrzymują marki, które osiągnęły najlepszą reputację w swojej dziedzinie i osiągnęły mistrzostwo w kluczowych obszarach funkcjonowania.