Home Sweet Home PR rozpoczyna współpracę z Aurabilią

Informacja Prasowa - 07.03.2018
62

Home Sweet Home PR rozpoczyna współpracę z Aurabilią

Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej.


Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się doborem sztuki współczesnej do wnętrz prywatnych i komercyjnych, budowaniem ustrukturyzowanych kolekcji, strategii art brandingowych, a także działaniami CSR/CCR-owymi. Aurabilia prowadzona przez Annę Theiss i Beatę Niemczuk, ekspertki działające w branży od ponad 15 lat, koncentruje się na sztuce obiegowej, z rynku pierwotnego i wtórnego, posiadającej realne walory inwestycyjne.
Nasza agencja specjalizuje się w obsłudze marek i osób związanych z branżą dom i wnętrze, a sztuka zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w budowaniu jakościowych przestrzeni. Aurabilia doskonale odczytuje dynamikę tych zmian – wychodzi naprzeciw potrzebom klientów indywidualnych i architektów, którzy szukają nieprzypadkowych prac o kulturotwórczym charakterze; z powodzeniem adaptuje w Polsce ogólnoświatowe trendy związane z podnoszeniem wartości nieruchomości dzięki sztuce. Cieszymy się, że możemy wspierać markę przyczyniającą się do budowania rynku, promocji polskiej sztuki i tworzenia inspirujących miejsc do pracy i życia – mówi Marcin Poboży, partner zarządzający Home Sweet Home PR.Home Sweet Home PR odpowiada za launch i działania komunikacyjne wokół marki. Firma została wybrana w drodze rekomendacji. Współpracę zawarto na czas nieokreślony. Projekt będą prowadzili: Marcin Poboży, partner zarządzający oraz Aleksandra Leszczyńska, konsultant. Więcej o Aurabili na www.aurabilia.com

Comments

comments

62
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...