string(98) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Aurabilia_logo.jpg');"
string(72) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2018/03/Aurabilia_logo.jpg"
Home Sweet Home PR rozpoczyna współpracę z Aurabilią
Do grona klientów Home Sweet Home PR dołączyła Aurabilia, firma zajmująca się doradztwem z zakresu sztuki współczesnej.
Aurabilia to pierwsza na polskim rynku firma art consultingowa zajmująca się doborem sztuki współczesnej do wnętrz prywatnych i komercyjnych, budowaniem ustrukturyzowanych kolekcji, strategii art brandingowych, a także działaniami CSR/CCR-owymi. Aurabilia prowadzona przez Annę Theiss i Beatę Niemczuk, ekspertki działające w branży od ponad 15 lat, koncentruje się na sztuce obiegowej, z rynku pierwotnego i wtórnego, posiadającej realne walory inwestycyjne.Nasza agencja specjalizuje się w obsłudze marek i osób związanych z branżą dom i wnętrze, a sztuka zaczyna odgrywać coraz istotniejszą rolę w budowaniu jakościowych przestrzeni. Aurabilia doskonale odczytuje dynamikę tych zmian – wychodzi naprzeciw potrzebom klientów indywidualnych i architektów, którzy szukają nieprzypadkowych prac o kulturotwórczym charakterze; z powodzeniem adaptuje w Polsce ogólnoświatowe trendy związane z podnoszeniem wartości nieruchomości dzięki sztuce. Cieszymy się, że możemy wspierać markę przyczyniającą się do budowania rynku, promocji polskiej sztuki i tworzenia inspirujących miejsc do pracy i życia – mówi Marcin Poboży, partner zarządzający Home Sweet Home PR.Home Sweet Home PR odpowiada za launch i działania komunikacyjne wokół marki. Firma została wybrana w drodze rekomendacji. Współpracę zawarto na czas nieokreślony. Projekt będą prowadzili: Marcin Poboży, partner zarządzający oraz Aleksandra Leszczyńska, konsultant. Więcej o Aurabili na www.aurabilia.com
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...