Hity w nowej ramówce Telewizji WP

Informacja Prasowa - 06.09.2021
126

Hity w nowej ramówce Telewizji WP

Hity w nowej ramówce Telewizji WP

Jesień w Telewizji WP zapowiada się wyjątkowo gorąco. Ramówkę wypełnią nowe polskie produkcje własne oraz dobrze znane formaty. Zainspirują do przearanżowania domowego wnętrza, zachęcą do przetestowania nowych przepisów, a sprawdzone kabarety rozbawią widzów do łez.

 „Nowy Aranż” dotrze w tym sezonie do całej Polski – Karolina wraz z Noskiem pojadą do Krakowa, Zbroszek, Katowic, Warszawy, Szklarskiej Poręby, Kozienic czy Dziekanowa Polskiego. Pomieszczenia, które będą wspólnie remontować i aranżować, będą wyjątkowe: pokój dla instagramerki; salon z toskańskim niebem dla małżeństwa; home – office dla młodej pary; pokój dla pierwszoklasisty czy domowa biblioteczka dla przyjaciółki. W drugim sezonie programu za aranżację pomieszczeń odpowiada Karolina Jakubowska, a całym remontem zajmie się szef ekipy remontowej, Marcin „Nosek” Kumański.

PREMIERA: niedziela, od 5 września, godz. 13:00

„Poprawczak” to seria dokumentalna osadzona w polskich realiach o dramatycznych losach nieletnich przestępców, którzy trafili do Zakładu Poprawczego za handel narkotykami, pobicia, kradzieże, zabójstwa. Opowiadają o życiu za murami poprawczaka i drodze, która ich do niego zaprowadziła. Drodze często tak mrocznej, że aż trudno uwierzyć, że musiały nią iść dzieci. Wielokrotnie krzywdzone. Najpierw, najczęściej, przez własnych rodziców.

PREMIERA: poniedziałek, od 6 września, godz. 19:50

Seria „Największe katastrofy budowlane” ujawnia porażki i sytuacje, o których inżynierowie woleliby nie mówić. Mając dostęp do zespołów projektowych, naocznych świadków i panelu ekspertów, analizujemy błędy budowlane, badamy, dlaczego nie zostały odkryte, i ujawniamy, jak inżynierowie próbują je naprawić. Na antenie w każdy czwartek o godz. 20:50.

Program „Prosto z grilla” zainspiruje widzów do grillowania z pomysłem nie tylko w sezonie letnim, opowie o technikach, patentach i trikach na oryginalne dania do przygotowania także jesienią na przydomowych grilach. W każdym odcinku prowadzący przedstawi ciekawe przepisy i udowodni, że grillować można dosłownie wszystko. Premiera sezonu 25 września o 11:50.

Ciekawe projekty i wykonania oraz niebanalne pomysły na to, jak urządzić wnętrze. W programie „Pomysł na dom” możemy dowiedzieć się jak mieszkają inni. Przekonamy się, czy można wybudować dom za 6 tysięcy złotych. Twórcy serii pokażą także, jak powstaje oraz ile kosztuje
i trwa budowa domu szkieletowego czy domku na drzewie. Program z pewnością stanie się niewyczerpanym źródłem inspiracji dla tych, którzy szukają oryginalnych rozwiązań. To wszystko już we wrześniu na antenie Telewizji WP, w soboty o 13:00.

Nadchodzi też druga edycja programu „Daj się odmienić”. Tym razem prowadzący – makijażysta Jarosław Juźwin, wraz z ekspertami – stylistką Sylwią Antoszkiewicz i fryzjerem Wojtkiem Zielińskim – pokażą makijaże, odważne stylizacje i …ostre cięcia! Aby spełnić marzenia uczestników, oprócz zmiany ich stylu, będziemy latać, fotografować, wspinać się na dachy, skakać, gotować i spędzać czas na romantycznej kolacji – czego się nie robi na jednego chociaż uśmiechu! Od października
w każdą niedzielę o godz. 14:00.

„Mistrzowie kabaretu” wracają z nowymi odcinkami do Telewizji WP. W nowym, 11. sezonie, codzienną, kilkugodzinną rozrywkę na najwyższym poziomie zagwarantują wspaniali artyści: FORMACJA ZWIERZĘTA, PARANIENORMALNI oraz kabaret HRABI – CYRKUŚNIKI.

PREMIERA: piątek, od 24 września, godz. 22:00

Nowa ramówka dostępna tutaj

Zgodnie z danymi Nielsen Audience Measurement Telewizja WP ma największy udział w rynku wśród stacji nadających naziemnie w ramach MUX8. W drugim kwartale br. Telewizja WP zdobyła 0,56% SHR w grupie komercyjnej All 16-49. Telewizja WP dostępna jest w ramach bezpłatnej telewizji naziemnej, na platformach Canal+ (kanał 73) i Polsat BOX (kanał 104) oraz w sieciach kablowych m.in.: Vectra (114), Netia (29), Orange (35), Multimedia (38), UPC (12/158/116), Inea (28), Toya (25) oraz w WP Pilot.

Wirtualna Polska to holding technologiczny, prowadzi działalność mediową, reklamową oraz
e-commerce. Jest właścicielem Strony Głównej WP, posiada również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP SportoweFakty czy autocentrum.pl. W branży e-commerce WP działa w obszarach turystyki (wakacje.pl, nocowanie.pl), mody (domodi.pl, allani.pl), wyposażenia wnętrz (homebook.pl) i projektowania domów (extradom.pl), usług finansowych (totalmoney.pl) oraz motoryzacji (superauto.pl). Zgodnie z wynikami badania Mediapanel w sierpniu 2021 roku
z produktów internetowych GWP korzystało 21 mln Polaków.

 

 

Comments

comments

126
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...