Historie pierwszych zwycięstw w kampanii marki Tryumf

Informacja Prasowa - 11.04.2018
20

Historie pierwszych zwycięstw w kampanii marki Tryumf

10 kwietnia wystartowała kampania reklamowa marki Tryumf, przedstawiająca historie pierwszych zwycięstw znanych osób ze świata sportu i biznesu.

Tryumf, producent trofeów, w swojej najnowszej kampanii przekonuje, jak ważne dla dalszego rozwoju i osiągania największych sukcesów są pierwsze zwycięstwa. Nikt bowiem nie zdobywa najważniejszych trofeów na początku swojej kariery. Prowadzi do nich szalenie długa i ciężka droga, którą rozpoczyna właśnie pierwsze zwycięstwo.

Tryumf, jako ceniony producent wysokiej jakości trofeów, doskonale rozumie, że pierwsze wygrane, wyróżnienia, puchary i medale budują przyszłych zwycięzców i stanowią jeden z ważniejszych fundamentów ich dalszych zmagań. W ramach kampanii Tryumf wraz z agencją reklamową Dziadek do orzechów przygotowali serię wywiadów, w których znani sportowcy, artyści i biznesmeni odpowiadają o swoich pierwszych sukcesach, prezentując zdobyte wtedy trofea.

O swoich pierwszych zwycięstwach opowiedzieli w kampanii:

Albert Szczygielski – czterokrotny Mistrz Polski w kulturystyce, medalista Mistrzostw Świata i Europy Ula Zając-Pałdyna – twórca bloga HR na obcasach Mirosław Bieniecki – biegacz, organizator imprez biegowych Artur Stolikowski – reprezentant kadry Polski w Amp Futbol Paweł Kołodziejczyk – wędkarz, twórca przewodnika wędkarskiego Garbus-Fishing Magdalena Tul – piosenkarka, reprezentantka Polski na Konkursie Piosenki Eurowizji Maciej Jodko – dwukrotny olimpijczyk w snowboardcrossie, wielokrotny Mistrz Polski w downhillu Sebastian Kotwica – zawodnik MMA z zawodowym rekordem 11 zwycięstw i 2 porażek Paulina Krzek „Jasirah” – zwyciężczyni konkursu tańca orientalnego „Bellydancer of the Universe” w Kalifornii Ross Knap – zdobywca nagród UPC Think Big oraz Audi Digital Innovation

Wszystkie wywiady przygotowane w ramach kampanii dostępne są na stronie Tryumf – https:// tryumf.com

Za koncepcję i produkcję kampanii odpowiada agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Produkcją materiałów wizualnych zajął się dom produkcyjny OnlyOnly. Zakup i obsługa mediów realizowana jest przez dom mediowy Novem.

Comments

comments

20
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...