„Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D

Informacja Prasowa - 17.02.2020
23

„Herbapol-Lublin” S.A. startuje z kampanią telewizyjną syropów z witaminą D

„Herbapol-Lublin” S.A., lider w segmencie syropów owocowych wystartował właśnie z kampanią telewizyjną promującą syropy wzbogacone o  witaminę D.

Między 3 a 29 lutego oglądając programy wszystkich stacji telewizyjnych, widzowie będą mogli zobaczyć 8-sekundowy spot sponsorski marki Herbapol, który jest kontynuacją działającej od połowy maja 2019 roku kampanii reklamowej.

Na ekranach telewizorów polski producent przedstawia syropy z witaminą D jako rozwiązanie skierowane nie tylko do dorosłych, którzy chcą uzupełnić niedobór witaminy D w diecie, ale również do dzieci, którym syropy po prostu smakują.

Krótki spot pojawia się przed rozpoczęciem filmów, seriali i programów, których sponsorem jest „Herbapol-Lublin” S.A, a także po ich zakończeniu. Reklama emitowana jest we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN) oraz w stacjach tematycznych przez cały miesiąc.

Kreacją i produkcją spotu reklamowego zajęło się Studio Filmowo OTO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Comments

comments

23
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...