Herbapol-Lublin S.A. przedłuża współpracę z agencją Big Picture o kolejny rok

Informacja Prasowa - 16.01.2018
175

Herbapol-Lublin S.A. przedłuża współpracę z agencją Big Picture o kolejny rok

Herbapol-Lublin S.A., wiodący na polskim rynku producent herbat, syropów owocowych i produktów dżemowych, po owocnym roku współpracy zdecydował się przedłużyć umowę z Big Picture. Agencja odpowiada za budowanie i realizację strategii działań w obszarze PR produktowego marek Herbapol i Big-Active, w tym za współpracę z mediami i influencerami, oraz za komunikację korporacyjną. Za działania realizowane dla Klienta po stronie agencji będzie odpowiadać Magda Oleś, PR Consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, Junior PR Consultant.

Herbapol-Lublin S.A. jest polską firmą branży spożywczej, która w ciągu 69 lat obecności na naszym rynku ugruntowała swoją pozycję lidera. Zajmuje pierwsze miejsce w segmencie syropów owocowych, herbatek owocowych, ziołowych, zielonych, czerwonych i funkcjonalnych, a w kategorii dżemów jest wiceliderem. Herbapol-Lublin S.A. to przede wszystkim znane na polskim rynku marki Herbapol i Big-Active. W 2017 roku do portfolio marki Herbapol dołączyła też Naturalna Ice Tea – najwyższej jakości napój herbaciany bez konserwantów, barwników i substancji słodzących oraz Zielnik Polski Esencja Zdrowia – innowacyjny produkt, który można dodawać do herbaty lub wody oraz spożywać w nierozcieńczonej postaci, na łyżeczkę. Również w ubiegłym roku firma zadebiutowała w kanale HoReCa, wprowadzając na rynek dwie linie herbat: Breakfast i Premium.

Na decyzję o kontynuacji współpracy miało wpływ kilka czynników. Po pierwsze, w wyniku wspólnych działań udało się przekroczyć założone cele komunikacyjne, mocno zaznaczając pozycję marek zarówno w prasie, jak i mediach digital. Podczas planowania działań na ten rok będziemy musieli pamiętać o tej wysoko postawionej poprzeczce. Po drugie, na ogólne zadowolenie ze współpracy wpłynęło też zaangażowanie dedykowanego przez agencję zespołu, który był nie tylko responsywny, ale także potrafił współpracować z innymi naszymi agencjami i podwykonawcami. To dla nas ważne – wierzymy, że dzięki temu działania przynoszą jeszcze lepsze rezultaty – mówi Anna Justyniarska, PR-Digital Manager, Herbapol-Lublin S.A.

Za działania realizowane dla Klienta będzie odpowiadać po stronie agencji Magda Oleś, PR Consultant ze wsparciem Karoliny Pękalskiej, Junior PR Consultant.

Big Picture to agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym. Jako pierwsza w historii otrzymała nagrodę Tytanowego Spinacza oraz tytuł Agencji Roku 2017 przyznane przez Związek Firm Public Relations. Big Picture opiera swoje kompetencje na dwóch grupach usług: obsłudze w zakresie PR korporacyjnego i produktowego oraz działaniach public affairs i CSR. Do Klientów firmy należą m.in. Roche Polska, Polpharma S.A., Getin Noble Bank, KSW – Konfrontacja Sztuk Walki, Mondelez Polska (marki Milka, Prince Polo, belVita, Lubisie), całe portfolio marek L’Oreal Paris Polska.

Więcej informacji: http://www.big-picture.pl/

Comments

comments

175
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...