„Herbapol-Lublin” kontynuuje kampanię reklamową linii Zioła Mnicha

Informacja Prasowa - 03.04.2020
29

„Herbapol-Lublin” kontynuuje kampanię reklamową linii Zioła Mnicha

„Herbapol-Lublin” kontynuuje kampanię reklamową linii Zioła Mnicha

Marka Herbapol kontynuuje kampanię reklamową promującą linię herbatek funkcjonalnych Zioła Mnicha rozpoczętą w marcu. Działania prowadzone w serwisach VOD potrwają do końca kwietnia.

Zioła Mnicha to linia herbatek funkcjonalnych, które – dzięki ziołowym recepturom – odpowiadają na konkretne potrzeby organizmu. W 15-sekundowym spocie zobaczyć można wszystkie 6 wariantów naparów, polecanych Na odchudzanie, Na cholesterol, Na ciśnienie, Na cukier, Na pracę jelit i Na oczyszczenie. W kampanii zaakcentowano naturalność i eksperckość produktów tworzących portfolio marki.

Do końca kwietnia 2020 roku spot reklamowy będzie emitowany w serwisach VoD. Dodatkowym wsparciem działań promocyjnych marki Zioła Mnicha będzie kampania reklamowa prowadzona w prasie lifestyle, której pierwsze efekty ukażą się w kwietniowych wydaniach magazynów.

Za nagranie i kreację spotu odpowiada agencja ArtCore. Media zakupił dom mediowy MediaCom, a działania PR powierzono agencji Big Picture.

Link do sporu reklamowego: https://www.youtube.com/watch?v=4Ue4UjmplDs

Comments

comments

29
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...