Henryk Kania partnerem gali finałowej Szlachetnej Paczki

Informacja Prasowa - 22.01.2018
295

Henryk Kania partnerem gali finałowej Szlachetnej Paczki

ZM Henryk Kania S.A. – jeden z liderów rynku mięsnego w Polsce – zostały partnerem finałowej gali XVII edycji Szlachetnej Paczki, która już 26 stycznia odbędzie się w ICE Kraków Congress Centre w Krakowie.

Goście gali, a będzie ich około 1,5 tys., będą mieli możliwość zapoznania się z innowacyjnymi nowościami, które ZM Kania wprowadziły do sprzedaży kilka tygodni temu. Będą to przekąski mięsne Henryk Kania Maestro, na czele z pierwszymi w Polsce chrupiącymi chipsami mięsnymi oraz wieprzowymi jerky czy chipsami z boczku. Ponadto nie zabraknie znanych i lubianych kabanosów – także z linii Henryk Kania Maestro.

Więcej informacji o Gali SZLACHETNEJ PACZKI, w tym o atrakcjach i artystach, znajduje się na stronie internetowej poświęconej wydarzeniu (https://www.szlachetnapaczka.pl/gala).

Warto zwrócić uwagę, że partnerstwo gali jest kolejnym etapem współpracy ZM Kania ze Szlachetną Paczką. Pierwszym było włącznie się w akcję zbiórki świątecznej, podczas której firma przygotowała prezenty dla pięciu rodzin z powiatów pszczyńskiego, cieszyńskiego i żywieckiego. W zbiórkę chętnie i licznie zaangażowali się pracownicy Spółki. – Szlachetna Paczka to piękna i szczytna inicjatywa. A my jako polska, rodzinna firma, jesteśmy świadomi tego, jak ważne i potrzebne są dziś działania CSR-owe. Dlatego chętnie zaangażowaliśmy się w kolejną inicjatywę, jaką jest gala finałowa – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

ZM Henryk Kania znane są z szerokiej działalności z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Spółka jako pierwsza w Polsce została w 2016 roku stałym partnerem Śląskiego Banku Żywności. Co roku włącza się w finały WOŚP oraz w akcję „Podziel się dobrym posiłkiem”. Wspiera także wiele instytucji i organizacji – zwłaszcza na terenie powiatu pszczyńskiego i województwa śląskiego.

Comments

comments

295
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...