string(118) "background-image: url('https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-22-o-14.24.15.png');"
string(92) "https://publicrelations.pl/wp-content/uploads/2017/11/Zrzut-ekranu-2017-11-22-o-14.24.15.png"
Heineken i K2 rozdają prezenty
Po zakończonej sukcesem ubiegłorocznej aktywacji, K2 wystartowała z kolejną edycją realizowanego dla marki Heineken konkursu, w którym wysyłając świąteczne życzenia można wygrać piętnastopak piwa dla siebie oraz bliskiej osoby.
Agencja K2 odpowiedzialna jest za koncept kreatywny konkursu, jego realizację oraz promocję w Internecie. Social media do kampanii zaplanowała agencja K2 Media. Aktywacja konsumencka potrwa do 21 grudnia br.
Heineken jest jedną z najbardziej cenionych międzynarodowych marek piwa. Charakterystyczne zielone butelki dostępne są niemal w każdym sklepie na całym świecie. W Polsce produkowany jest przez Grupę Żywiec. Heineken jest piwem jasnym, o zawartości alkoholu 5 procent(wariant regularny) i 3.3%(Heineken 3). Swoją nazwę zawdzięcza twórcy oryginalnej receptury – Gerardowi Adrianowi Heinekenowi, który opracował ją w 1869 roku. Więcej informacji na temat historii piwa i marki Heineken można znaleźć na stronie www.heineken.com/pl.
Comments
Komentarze
Najpopularniejsze wpisy
Sonda
Loading ...