Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla

Informacja Prasowa - 26.02.2021
16

Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla

Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla

Agencja Havas Media będzie dalej obsługiwać markę Lidl w zakresie planowania i zakupu mediów.

  • W wyniku przetargu Havas Media pozostaje agencją mediową Lidla. Bardzo dobre wyniki dotychczas prowadzonych działań, zaufanie budowane latami i strategia rozwoju marki Lidl, spójna z wizją klienta, były kluczowe przy podjęciu tej decyzji.
  • Obecna współpraca trwa od 2016 r. i będzie kontynuowana w najbliższych latach. Pod kątem wielkości budżetu przeznaczonego na obsługę reklamową, marka Lidl to obecnie jeden z największych reklamodawców na rynku.

Comments

comments

16
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...