Havas Media Group dostarcza pierwsze w pełni transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego dla klientów

Informacja Prasowa - 24.05.2017
159

Havas Media Group dostarcza pierwsze w pełni transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego dla klientów

Havas Media Group ogłasza wprowadzenie na rynek rewolucyjnego rozwiązania zakupu programatycznego, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi: Client Trading Solution (CTS). CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu.

CTS pełni rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Klienci mają zapewnioną wysoką jakość kampanii podczas realizacji własnych celów (widoczność, kontrola fraudów, bezpieczeństwo marki, koszty, wydatki, produkty, formaty, kanały, kraje, itd.). Platforma zapewnia doskonałą widoczność przepływu pracy na każdym etapie kampanii — programatycznego planowania mediów, negocjacji między partnerami, ad servingu, konfiguracji kampanii, monitorowania, optymalizacji i raportowania — w ramach całkowicie niezależnego ekosystemu, który jest dostępny dla wszystkich partnerów. Innowacyjny produkt opracowali nagradzani naukowcy ds. danych z MFG Labs.

Havas Media Group jest pionierem w dziedzinie meta programatycznych architektur. Razem z MFG Labs firma uruchomiła w 2014 roku pierwszą w branży platformę Meta-DSP, a w 2015 roku narzędzie Meta Quality Barometer. CTS to najbardziej zaawansowane rozwiązanie na rynku, umożliwiające klientom uzyskanie pełnej przejrzystości zakupu programatycznego. Z platformy z powodzeniem korzysta już firma Telefonica. Pozytywne opinie o narzędziu wydali też partnerzy technologiczni i wiodące organizacje branżowe.

Comments

comments

159
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja może zastąpić pracę PR-owca??

Loading ... Loading ...