Hand Made poprowadzi media społecznościowe marki Continental

Informacja Prasowa - 18.03.2024
100

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Continental. 

Współpraca obejmie działania związane z codzienną komunikacją marki w social media, w tym przygotowanie materiałów oraz moderację.

 Idea kreatywna zaproponowana przez Hand Made w całości odpowiedziała na założenia i cele marki Continental, a wieloletnie doświadczenie agencji w obszarze SoMe było dodatkowym czynnikiem, który zadecydował o wyniku przetargu – Ewa Zawadzka, Brand & Digital Marketing Manager, Continental
Czy komunikacja opon zawsze musi być o samochodzie, bieżniku, generycznych atrybutach i wielkiej, czarnej oponie? Wierzymy, że nie. Postanowiliśmy opowiedzieć o Continental inaczej, prezentując zalety produktów w nieoczywisty sposób – Aleksandra Jankowska, Account Manager w Hand Made
 

Comments

comments

100
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...