Agencja Hand Made digitalowo dla Nestlé Polska

Informacja Prasowa - 10.01.2017
154

Agencja Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę digitalową marki NESCAFÉ Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Agencja będzie wspierać markę kreatywnie i strategicznie.

NESCAFÉ Dolce Gusto to jedna z kluczowych marek Nestlé Polska. Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w digitalu. Całość działań obejmie strategię obecności w Internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

O wyborze agencji zadecydował bardzo dobry pomysł kreatywny, wynikający z zaprezentowanej strategii, który idealnie wpisał się w tonality marki NESCAFÉ Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji – komentuje Bartosz Orszulak, Group Product Manager w Nestlé Polska.

Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczęła się z wraz z początkiem roku.

Comments

comments

154
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...