H2O Creative wywołuje „Bitwy na Style” w nowej kampanii social media dla CCC.

Informacja Prasowa - 25.04.2019
247

H2O Creative wywołuje „Bitwy na Style” w nowej kampanii social media dla CCC.

H2O Creative wywołuje „Bitwy na Style” w nowej kampanii social media dla CCC.  

„Idę po więcej” nabiera nowej mocy! Do najnowszej aktywacji zaproszono 14 lifestylowych Influencerek-Ambasadorek, które obok jakościowego contentu, wyróżniają się osobowością i podejściem do życia spójnym z motto marki. Kampania jest kolejnym elementem strategii wzmocnienia relacji z młodszymi odbiorcami za pośrednictwem narzędzi z obszaru influencer marketingu.  

 Aktywacja oparta jest na efektywnej i lubianej przez użytkowników mechanice głosowania za pośrednictwem reakcji. Na facebookowym kanale marki CCC Shoes & Bags pod hasłem „Bitwa na Style” każdego dnia prezentowane są 2 stylizacje stworzone przez Influencerki i bazujące na modelach butów dostępnych w sklepach CCC.

Obok elementów grywalizacji, istotny jest dobór Ambasadorek kampanii z grupy tak zwanych micro influencerek – budujących swoje zasięgi, ale charakteryzujące się wysokim poziomem lojalności i zaangażowania swoich fanek. 14 kobiet, które swoją postawą i codziennymi aktywnościami doskonale odzwierciedlają motto marki. Dlatego w gronie tym jest i balerina – świeżo upieczona mama, romantyczka – podróżniczka czy fotografka celebrującą każdą chwilę. I właśnie do i za pośrednictwem takich kobiet chce mówić CCC.

Aktywacja zakłada także nagrody dla osób, które w najciekawszy sposób uzasadnią swój wybór stylizacji. Dla wybranych fanów CCC przygotowało nagrody w postaci voucherów na zakupy w wysokości 150 zł każdy.

Aktywacja potrwa do 06.05 br.

Comments

comments

247
Komentarze
Sonda

Czy sztuczna inteligencja w postaci Chatbotu GPT zrewolucjonizuje branżę public relations?

Loading ... Loading ...