„GwiazDom” – nowy format rozrywkowy Gazeta.pl

Informacja Prasowa - 17.01.2022
27

„GwiazDom” – nowy format rozrywkowy Gazeta.pl

„GwiazDom” – nowy format rozrywkowy Gazeta.pl

 
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
Gazeta.pl stawia na rozwój angażujących formatów wideo. Po udanych debiutach nowych programów w jesiennej ramówce z 2021 r. nadszedł czas na kolejną rozrywkową propozycję dla użytkowników portalu. Na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl już jutro zadebiutuje program „GwiazDom”, w ramach którego osoby ze świata sportu, muzyki, kina i show-biznesu otworzą przed widzami drzwi do swoich domów. Wszystko odbędzie się w dość nietypowy sposób – odwiedzana z kamerą gwiazda pokaże użytkownikom Gazeta.pl dwa pomieszczenia ze swojego domu, a dodatkowo Agnieszka Matracka, prowadząca program wylosuje dla niej dwie dodatkowe rzeczy do pokazania z „domku tajemnic”, czyli specjalnego zestawu kart. Mogą one wskazać np. pamiątkowe przedmioty, miejsca w domu, a także dodatkowe pomieszczenie.
– Nowy rok w Gazeta.pl otwieramy nowym formatem premium lifestyle’owo-rozrywkowym. Przypomnę, że tuż przed świętami z sukcesem wystartowaliśmy z nowym programem „Sport.pl Live”. Mogę obiecać, że w najbliższych miesiącach zaprezentujemy nowe angażujące użytkowników treści wideo – mówi Łukasz Kijek, dyrektor ds. rozwoju treści wideo w Gazeta.pl.
Format „GwiazDom” będzie miał swoją premierę we wtorek, 18 stycznia br. o godzinie 19:00 na stronie głównej Gazeta.pl oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl. Nowe odcinki programu będą emitowane co dwa tygodnie. To kolejny format rozrywkowy portalu – w ostatnich miesiącach widzowie Gazeta.pl poznali m.in. „Q&A”, format prowadzony przez Marię Mazurek, w którym internauci pytają, a eksperci odpowiadają, „Interaktywny Sport Quiz” oraz „Wybór Plotka”. Są to pierwsze tego typu interaktywne formaty wideo w polskim internecie, angażujące widza i dostarczające rozrywki.

Comments

comments

27
Komentarze
Sonda

Trzy organizacje branżowe: Związku Firm Public Relations, Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Stowarzyszenia Agencji Public Relations jest dla rynku PR rozwiązaniem optymalnym ??

Loading ... Loading ...